Ospravedlňujem sa, že mi to tak dlho trvalo. Mala som už jeden nápad, ale nie čas to napísať. Takže som samozrejme zabudla, čo som chcela písať. 😂 Toto je teda narýchlo urobená náhrada. Dúfam, aspoň táto trocha poteší. Prajem pekné čítanie. 😊
____________________________________Miestnosť bola hlučná. Všetci prítomní sedeli na krásne vyzdobených stoličkách, navzájom medzi sebou diskutujúc. Celá miestnosť bola zladená do bielej a belasej farby. Úplne vpredu miestnosti stál na malom pódiu Victor Nikiforov v čiernom obleku, ktorý už na pohľad vyzeral draho. Sedel mu presne ako ušitý na mieru. (Veď aj bol.) Aj keď vyzeral pokojne, mal pocit, že za chvíľu dostane infarkt. Už len pár minút, a veľké drevené dvere sa mali otvoriť, a ukázať mu osobu, s ktorou má stráviť celý svoj život.
Dvere do sály sa otvorili. Všetci prítomní stíchli, postavili sa a otočili k veľkým dreveným dverám presne v momente, ako hudba začala hrať. Za sprievodu nádhernej svadobnej hudby do miestnosti vkročil Yuuri Katsuki (čoskoro Yuuri Nikiforov 😎) oblečený v bielom obleku. V ruke držal kyticu červených ruží. Viktória v tej chvíli napadlo len, aký nádherný je človek, ktorého miluje nadovšetko na svete. A rovnako ako u Viktora, ani na Yuurim nebolo vidno, že je nervózny. Aj keď.... zdanie často klame.
Yuuri došiel az k Viktorovi a všetci prihliadajúci sa posadili.
"Berieš si ty, Viktor Nikiforov, Yuuriho Katsukiho za svojho manžela a budeš ho milovať v dobrom aj zlom, chudobe aj bohatstve, v mladosti aj v starobe ale aj v zdraví a chorobe až dokiaľ vás smrť nerozdelí?" Zazneli slová kňaza cez celý sál.
"Áno."
"A ty, Yuuri Katsuki, berieš si Viktora Nikiforova za svojho manžela a budeš ho milovať v dobrom aj zlom, chudobe aj bohatstve, v mladosti aj v starobe ale aj v zdraví a chorobe až dokiaľ vás smrť nerozdelí?"
"Áno." Zazneli dve rovnaké odpovede, ktoré navždy zmenili životy dvoch zamilovaných bláznov.
"Môžete svoj sľub spečatiť bozkom."
.........
No a myslím že všetci vieme, aká noc čaká naše dve hrdličky po svadbe. 😂
YOU ARE READING
Love!!! On Ice
FanfictionJe to Victuuri (Yuri!!! On Ice) poviedka. Nič viac nepoviem. Ľudia, toto je moja prvá YAOI (boy x boy) poviedka a aj prvé dielo, čo pridávam sem na Wattpad. Tak prosím ospravedlňte nedostatky a ak sa vám niečo nebude zdať dobre, budem rada, ak ma n...