1

67 2 0
                                    

Lördag 15 oktober år 2016

Wiktorias perspektiv

09.23

Min mobil plingade till, jag gnuggade mig i ögonen och tog upp den och tittade.

Okänd: Hej tack för igår det var jättekul, vill du ses snart på en fika eller lunch?

Vem är det tänkte jag och började fundera på vad som egentligen hände igår kväll. Jag var hos Frida, sen gick vi ut och träffade lite folk och hamnade på någons födelsedagsfest men jag minns inte vems. Jag gick in på min sms konversation med Frida och skrev till henne.

W: Vad hände igår jag minns knappt, någon skickade precis tack för igår vill du ses på lunch eller fika någon dag? JAG VET INTE VEM DET ÄR!!!!

F: Haha girl, jag vet inte vem det är sök upp numret!

W: Du är smart haha tack❤️

Jag gick in och kopierade numret och klistrade in det på Eniro.

Martin Jonsson 26år Stockholm, kom upp. Jag gick in och skrev till Frida.

W: Martin Jonsson, det är han som vi pratade med i köket när vi var hemma hos Amanda!!!

F: Oj oj oj haha du gillade ju han

W: JAAAAA han var så snäll och rolig och snygg!!!!

F: Meet him girl!!

W: Jag ska skriva till honom haha asså blev så glad nu!

F: Jaa!!!

Jag gick ur min sms konversation med Frida och gick in på smset som Martin hade skrivit. Jag läste det om och om igen och tänkte, vill jag släppa in honom i mitt liv, är det smart, jo jag testar.

W: Hej, tack själv för igår det var jättekul, absolut kan vi ses någon dag, vad passar dig?

M: Haha ja vad passar dig? Jag är ledig väldigt mycket mer än dig kan jag tänka mig så du får bestämma när du vill ses.

Jag fick panik, jag kan inte bestämma saker men gud nej, jag tar nästa vecka.

W: Kan du på Onsdag, lunch kanske?

M: Ja absolut vart ska vi ses?

W: Kanske på Sergels torg så kan vi gå till drottninggatan och käka?

M: Ja bra 😊.

Nämen gud han använder emojis OMG vad ska jag svara herregud hur ska detta sluta. Jag gick in och skrev till Frida.

W: SKA TRÄFFA HONOM PÅ ONSDAG!!!!!!

F: Yes girl bra haha taggad?

W: Ja vad tror du!!, hur mår du efter igår?

F: Jag mår bra är svintrött bara vet du att du kom hem 03.40 typ?

W: haha yes jag vet är inte ens trött idag

F: WHAT?!?

W: Haha nej vet inte varför men är ganska pigg jag ska in till studion på möte idag så tur det haha.

F: Haha ja tur.

Ny bok som ni ser, hoppas ni gillar den och glöm inte rösta genom att trycka på stjärnan!

SmsetWhere stories live. Discover now