Něco pěkného na poslouchání při čtení příběhu 😘⬆⬆⬆
"Myslíte,že tu všichni ti lidé budou?"Zeptal se jeden z mužů, když procházeli kolem velkého jezera, které bylo skoro hned u vchodu do jeskyně a druhý břeh byl bůhví kde. Z jezera se kouřilo, nejspíš tu někde musel být nějaký podzemní pramen.
"A na co myslíte,že jsou ty díry ve zdi? Vešel by se tam jen tak tak člověk."Všichni členové průzkumného týmu se podívali na druhou stranu od jezera na díry hned vedle nich.
"Neměli bychom je prozkoumat?"Navrhl jeden a přiblížil se k jedné díře. Nakoukl dovnitř a rozhlédl se."Je tu moc velká tma,nic nevidím..."Zamručel,zatímco další policista přešel k jezeru a klekl si na břeh.
"Myslíte,že se z ní dá pít?"Strčil tam opatrně ruku. Voda byla příjemně teplá,že by se v ní dalo koupat.
"Přestaňte vy dva blbnout... musíme jít dá-"Než to stihl velitel jednotky doříct,policista u jezera mu skočil do řeči."Pane! Pod hladinou někdo je!"Někteří policisté přiběhli k němu."Co je to za nesmysly?"Zavrčel naštvaně.
To už se hlásil i policista u díry."Podejte mi někdo baterku,taky tam něco vidím!"Jeden mu jí opravdu podal a on posvítil do tmy.
Jeskyní se ozval vyděšený výkřik. Na policistu se psychopaticky usmíval nějaký člověk, který ani chvíli neváhal a stáhl ho k sobě.
Křik policisty byl slyšet stále míň, což znamenalo,že s ním zmizel někde hluboko pod zemí.
Všichni policisti se právě teď soustředili na na scénku před nimi, takže si nevšimli,že i postava pod hladinou se přiblížila a pak se ozval jen další křik a hlasité žbluňknutí.
Hned vyděšeně odstoupili od jezera i děr doprostřed cesty."Co se to děje?!"Zakřičel vyděšeně jeden z nich.
Jeskyní se ozval po chvíli děsivý smích a když se otočili,roztřásli se. Před nimi stál kluk, měl asi devatenáct let a mířil na ně pistolí."Máte deset vteřin..."Zašeptal a začal odpočítávat.
Oni se zatím vyděšeně rozeběhli hlouběji do jeskyně,ale až pozdě si uvědomili, že je to jejich smrt.
---------------------------------------------------------
Ahojte lidičky!
Zase vás tu vítám u další psycho knihy a těším se,až budu moct vydávat co nejdříve kapitoly 😁.Ano,tohle je jen ukázkový díl toho,co vás v této knize čeká a snad vás zaujal 😄.
Teď kapitoly bohužel vydávat nebudu,ale až skončí S šílencem na ostrově,můžete se těšit 😀😘.
KikA
ČTEŠ
Město šílenců /Pozastaveno/
HorrorV klidu si žijeme naše životy,a přitom nikdy nevíme,co se skrývá třeba pod našima nohama. V městečku Amnesy, které je ukryté v jednom lese třeba lidé neví, že pod ním je ukryté další městečko. Ale mnohem horší,než to nahoře. Nikdo už neřeší,proč s...