15#Propast

614 67 5
                                    

Harry

Se strachem jsem utíkali klikatými cestami jeskyně a za námi zase nejspíš utíkal kluk, který se nám představil jako Hunter.

Před námi se najednou objevila další osoba, která sice nevypadala na první pohled jako neškodná postarší paní, ale když jsme se přiblížili, všimli jsme si nože.

Oba jsme vyjekli, protože nůž byl od krve a nějaký další ubožák ležel na zemi v krvi kousek od ní. Museli jsme utéct tomu klukovi s pistolí, takže jsme proběhli okolo ní co nejdál to šlo, ale i tak se jí podařilo seknout Joshe do paže.

Nechtěl jsem ho ztratit z dohledu, protože se mi opravdu líbil a mohl bych se mu třeba také zkusit zalíbit.

Moc mě ale nepřesvědčovalo to, že vždy, když byli před námi dvě cesty, střelil směrem k jedné, aby jsme tamtudy neutíkali a neměli na výběr.

Nakonec jsem se na chvíli obrátil a utíkal pozpátku, abych ho mohl sledovat, ale když jsem málem zakopl, nechal jsem toho a běžel zase normálně.

Náhle jsme ale byli v koncích, protože jsme vběhli do velké části jeskyně, která byla velká jako obří sál divadla. Před námi se ale objevila velká propast táhnoucí se k oběma stěnám.

Zastavili jsme se před ní a nakoukli dolů. Byla tam voda."Škoda, že už je konec, hold si budu muset najít potom jinou kořist..."Ozval se za námi Hunter a namířil na nás zbraň."Ještě ne!"Křikl Josh, popadl mě za ruku a než jsem stihl zareagovat, skočil se mnou dolů.

Město šílenců /Pozastaveno/Kde žijí příběhy. Začni objevovat