2#Všude

1K 111 9
                                    

"Pomoc! Pomoc!"Jeskyní se rozléhal vyděšený křik a rychlé kroky. Jeden z posledních policistů, který zůstal se teď snažil jakkoliv zachránit. V dálce si pak všiml postavy.

Rychle běžel směrem k ní. Všiml si, že to je kluk,asi tak osmnáctiletý.

Doběhl rychle k němu a opřel se o něj."P-prosím... musíte mi pomoct!"Podíval se mu do očí a rychle couvl. Vyděšeně se roztřásl, když si všiml jeho šíleného výrazu.

"Opravdu? A copak se ti stalo?"Mluvil tak klidně, až mu to nahánělo husí kůži. Chtěl se zase vydat na útěk, ale on ho strhl na zem a obkročmo si na něj sedl.

Až teď odkryl své jako nože ostré zuby a začal se přibližovat k jeho krku. Policista sebou začal samozřejmě škubat a křičet o pomoc, i když to bylo marné.

Mladík do něj najednou zabořil své špičáky a on zařval bolestí. Z očí se mu spustily slzy a jeho stiskl kolem jeho ramenou ochabl.

Skoro už se mu dělaly mžitky před očima, ale pak se ozval psychopatický smích."To se ani nepodělíš?"Ze stínu vyšel druhý, starší muž.

Ten, co na něm seděl se poodtáhl a olízl si krvavé rty."Najdi si vlastní kořist..."Zamručel a vstal.

Zesláblého policistu si přehodil přes rameno a rychle se vydal pryč."Tss...s tebou není zábava..."Bylo slyšet ještě za ním,ale to už byl skoro pryč.

---------------------------------------------------------

P.S. Děkuji spolužákovi, který mi pomohl vymyslet jména, i když vůbec nic o té knize neví a chtěl za to 7% všech komentářů 😂😄.

P.S. Snad se do nějaké postavy zamilujete stejně jako já 😘.

KikA

Město šílenců /Pozastaveno/Kde žijí příběhy. Začni objevovat