ö t

151 14 3
                                    

dylan már a könyvtár előtt áll amikor oda érek. barna íriszei csillognak, ajkait egy mosolyra húzza.

- szia. — köszön, a szívem elkezd ezerrel verni. nem tudom, hogy miért érzem ezt. nem tudom, hogy miért vonzódom hozzá ennyire, egyszerűen csak ez van.

- régóta vársz rám? — erre megrázza a fejét.

kinyitja a könyvtár ajtaját, maga elé enged. egy újabb jó pont. a könyvtárunkban két szoba van, az egyik az ahol alapvetően a könyvek vannak, pluszban három-négy darab babzsák is. A másik szobában van négy darab számítógép, sok-sok dokomentum jellegű könyv, egy-két társasjáték, és nagyon sok asztal. a kisebb terembe megyünk be. automatikusan lehuppanok a kék színű babzsákfotelbe. ő mellém huppan le, a narancssárga színűbe.

- hogy tetszik az iskola?

rám néz, halványan ráncolja a fekete szemöldökeit.

- úgy ahogyan eddig. az elmúlt évek alatt nem sokat változott a viszonyom felé.

- francba! ne haragudj, állandóan elfelejtem, hogy nem vagy itt új. — gratulálok jude, csak így tovább!!

- semmi baj. — újra elmosolyodik.

- akkor az osztály? sikerült még valaki mással beszélgetned rajtam kívül?

- hát, egy két embert már eleve ismertem. velük dumáltam, de másokkal nem nagyon.

bólintok egyet. akkor valószínűleg nem az a barátkozós típus.

- melyik anyag nem megy? — kérdezi, egy pillanatig nem is értem, hogy mire gondol. aztán hirtelen leesik. - gondolom az új anyag, igaz?

- igen. — előveszi a táskájából a tankönyvét és a füzetét. én is így teszek.

______________

másfél órán keresztül töriztünk. épp most hagytuk abba. a cuccaimat elpakolom a táskámba, ő is ugyanígy tesz.

nagyot sóhajtok és hátradőlök.

- remélem most már érted.

- igen, most már azt hiszem menni fog. köszönöm, dylan.

- igazán nincsmit.

hogy teljesen őszinte legyek, nem hittem volna, hogy valóban csak történelmet fogunk tanulni. valahol reménykedtem benne, hogy nem fogja komolyan venni, maximum fél órát szán erre a tantárgyra, és közben, vagy előtte, beszélgetünk. hát nem. ő valóban komolyan vette, ami valahol nagyon jó, de valahol nagyon rossz. de legalább az már biztos, hogy a következő dolgozatom az ötös lesz belőle.

nyújtozkodom egyet, közben dylanre nézek. mosolyogva figyel engem.

- van kedved valamit játszani?

kérdőn néz rám, de bólint egyet.

- van.

- a játéknak az a lényege, hogy mondanunk kell a másikról állításokat, hogy szerintünk mi igaz a másikra, milyen lehet a másik. a lényeg az, hogy akkor vagy jó, ha eltalálsz egy két dolgot a másikkal kapcsolatban. például azt, hogy mi a kedvenc zenekara.

- és ki nyer vagy veszít?

- arra nem emlékszem. - de ha jól sejtem én fogok veszíteni. én fogok, mert túlságosan is ragaszkodom ahhoz, hogy valami legyen közöttünk. barátság, vagy annál több, az teljesen mindegy. csak azt érzem, hogy vele szeretnék lenni.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 24, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Devil's smile | d. o'bWhere stories live. Discover now