Sanatoriu groazei

13 1 0
                                    

Sanatoriu groazei

I Inceputul...

Acum multi ani,eu,impreuna cu cativa prieteni:, Anca,Nicoleta,Maria,Radu si Alex,am inceput sa cautam diferite informatii despre locuri cu activtati paranormale din Brasov,Bucuresti si Vaslui.Noi pana atunci nu credeam in asa ceva si,ca orice adolescent curios am dorit sa "investigam"valoarea de adevar a povestilor,luand totul intr-o gluma.

Povesti erau destule,pe internet,auzite din batrani,de la alti colegi,de la parinti,nu ne plangeam ca nu avem cazuri,nici nu stiam de unde sa incepem.Eram curiosi si foarte suspiciosi in ceea ce priveste paranormalul.Am ales sa mergem la o adresa data de un baci din Brasov.Povestea pe care el a zis-o ne-a dat fiori pe spate si suna cam asa:"Acolo a fost un sanatoriu,se aud multe povesti infioratoare despre ce se intampla,multi spun ca acolo erau canibali care pandeau miezul noptii si intrau in supsol la anatomie patologica si morga si lua organe si catavre,sau de multe ori se zice ca chiar semnase un pact cu conducerea sanatoiului,bani contra carne umana.Sanatoriul a luat foc,nimeni nu stie cauza exacta,acum este inchis si se zvoneste lucruri teribile despre acel loc blestemat,cine trece pe acolo aude tipete,si simt ca sunt priviti,urmariti,intimidati de forte satanice."Pentru noi,a fost suficient cat ne-a zis,am fixat o noapte mai accesibila pentru toti.
Eram incantati,de mica noastra "excursie" pe taramurile paranormalului,cu toate ca eram siguri ca sunt aberatii inventate de oamenii care nu au ce face.
Zilele parca treceau din ce in ce mai greu,cu totii asteptam marele moment al plecarii,la ore nu mai eram atenti,avem un zambet tamp pe fete,ne dadeam mari prin scoala,ca noi suntem curajosii care va da verdictul daca exista sau nu fantome si alte dracii din astea,ne credeam foarte importanti.A fost o asteptare lunga pe care am suportat-o cu greu.Imi amintesc ca,desi era urat afara ne intalneam undeva pentru ca parintii nu ne lasa fete cu baieti in casa,ne intalneam pe la colturi de strada ca sa vorbim despre "minunata" noastra calatorie.
In sfarsit zilele s-au scurs,inainte sa plecam ne-am pregatit cu lanterne,baterii,franghii,baietii au luat,probabil ca a simtit frica,au luat arme albe,cutite si bate,ne-am incarcat telefoanele si cam atat,nimic mai mult sau mai putin.A trebuit sa ne mintim parintii ca dormin pe la nu stiu ce prieten,ca este ziua de nastere a nu stiu cui,ca a ramas nu stiu cine singur acasa,fiecare ce i-a venit in cap pe moment ca sa poate scapa in seara aceea.Eram emotionati si parca simteam un sentiment ciudat,care mi se infunda in cap si ma tulbura,nu i-am dat importanta,am zis ca mergem cu totii si nu se va intampla nimic deosebit.

II Plecarea

Ne-am intanit pe strada unde statea Maria,baietii au facut rost de o masina,deoarece ceasul era trecut de 11 noaptea si dura sa mergem pe jos,pe scurtaturi prin paduri,iar taxiurile nu doreau sa ne duca acolo.Si ei stiau de renumele acelui sanatoriu.
Am plecat la 11:37 cu o Dacie rosie,parca,nu mai tin minte exact ce culoare avea,dar stiu ca mergea ca naiba,uruia,era veche si stricata,dar ne-a fost de ajutor.
Pe drum,incepusem sa ne speriem unii pe altii,glume copilaresti,Alex conducea,deoarece el era singurul care avea peste 18 ani si avea permis.
Inainte sa plecam,am cautat la biblioteca nationala informatii despre sanatoriu,zicea ca acolo se duceau bolnavii de TBC si cei cu cancer in ultima faza.In acea carte era si un fel de harta a zonei si a cladirii inauntru,era mare,avea multe holuri,camerute mai mici,mai mari,saloane,subsol si etaj,plus mansarda unde se tineau saltelele,medicamentele,paturi,din astea.
Am rugat-o pe Maria,care statea in fata sa porneasca radio,insa nu mergea,se auzea ceva pe fundal,ca un huruit,nu am putut distinge absolut nimic,dupa care l-a oprit.
Ma uitam pe geamul mizerabil al masinii,vedem cum peisajul se schimba,casele se raresc si luminile la fel.Rabla cu care mergeam avea un singu far,care mai palpaia din cand in cand si nu ne permitea sa vedem pe o distanta mai mare.
Tin sa mentionez,ca acel sanatoriu era undeva intre munti,aveam de mers ceva si nu era un drum drept,ci plin de serpentine,periculoase,dar pentru noi atunci,amuzante.Se facuse 11:52,nu trecuse mult,insa aveam senzatia ca nu mai ajungem,de ce,nu stiu.In masina,incercam sa ma gandesc la lucruri frumos,insa ceva imi spunea ca nu o sa fie bine,ma uitam la colegii mei,care glumeau si faceau caterinca de canibali zicand bancuri si amuzandu-se copios.Timpul trecea din ce in ce mai greu,poate si din cauza faptului ca masina mergea incet.Stand si gandindu-ma la prostiile mele de pe atunci,am auzit un tipat care mi-a taiat rasuflarea,ma facut sa tresar imediat ingrozita,era Anca care vazuse un biet gandac de bucatarie deasupra noastra,am inceput sa radem si sa fugarim gandacul prim masina jegoasa si mica in care stateam ca sardinele.Pana la urma l-a prins Radu si ca sa-i faca in ciuda Ancai il dadea pe la nas,aceasta tipa cat o tineu plamanii si dupaia ii dadea capace in cap si il jignea in toate felurile posibile.Ne-am distrat pe seama ei,pe seama gandacului si pe seama bancurilor cu canibali,care erau din ce in ce mai seci.
Era 12:33 si eram aproape de destinatie,ceata ne-a facut probleme pe drum,mai ales ca aveam farul ciuntit.Se lasase frig si incepuse sa picure usor cu stropi reci si marunti.Singurul care mai intretinea atmosfera era Radu,el era un baiat vesel,ii placea mult sa calatoreasca,sa cunoasca si sa se distreze si mai ales sa intretina o atmosfera placuta.L-am luat cu noi pentru ca era instructor de karate,avea centura neagra,ne-am gandit ca daca e ceva mai da si el un pumn,un picior ceva sa ne apere.Iar pe Alex pentru ca era singurul care avea carnet de conducere si avea peste 18 ani.
Deodata Nicoleta scoate un MP3 si un cablu pentru masina si il da Mariei sa il conecteze la boxele rablei,care spre uimirea mea si nu numai functiona.Am ascultat muzica,a pus si pe radio dar nu era un semnal tocmai bun,ne-am multumit cu muzica de calitate pe care o asculta Nico.

Legende si mituri horror care te tin treaz toata noaptea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum