Era o noapte friguroasa de toamna, vantul batea puternic si in valtoarea lui,zbuciuma o multime de frunze aramii. Tot orasul zacea sub o tacere crunta, strazile erau luminate vag, de colo-colo cate'o lampa.
Totul era adormit sub luna care statea teapana deasupra intregii omeniri. Pe o alee intunecata, a unui parc, in intuneric, pe o banca de la capatul strazii, statea o fata.
Avea parul negru, ochii caprui inchis, pielea ei era palida, se asemana cu zapada… era singura pe acea banca. Vantul batea usor, iar parul ei era purtat de adierile reci ale vantului. Statea ghemuita, imbratisandu'si picioarele, privind intr-o directie necunoscuta. Era nemiscata, daca treceai pe langa ea aveai impresia ca este o statuie de ceara.
In acea seara, la miezul noptii, un tanar era in trecere pe aleea de langa parc. Era ceva ce se intampla foarte rar, deoarece in acel oras, la miezul noptii toata lume dormea. Aceasta dintr'un singur motiv.
Se zvonea ca, la miezul noptii, cimitirul orasului este invadat de spiritele oamenilor omorati in urma unui mare razboi. Spiritele bantuiau de mai bine de o mie de ani, razbunandu'se pe localnici, acestia fiind neamul invingator, care i'au inchis in lagare si i'au omorat pe vechii localnici. Construindu'si alte case pe fundatiile celor vechi.
Astfel stand lucrurile "povestea spiritelor neodihnite" a fost transmisa din mosi-stramosi, ajungand in prezent o mare legenda a acestui oras. Din acest motiv la apus, localnici intrau in case si incuiau usa de trei ori.
Tanarul se numea Mike si se mutase in acest orasel in urma cu doua saptamani. In trecut traise in capitala, acolo unde tineri de varsta lui se distrau in fiecare seara la fel si fel de petreceri.
Nestiind legenda acestui oras tanarul a iesit sa se plimbe sperand ca va gasi un club in care sa'si petreaca noaptea. I se parea ciudat faptul ca tot orasul era pustiu. El era obisnuit cu aglomeratia din capitala. Apoi vazand ca nu gaseste nici un club, a hotarat sa se plimbe prin parc, dornic sa isi faca cunostinte noi. Asa a ajuns Mike pe aleea, cu banca pe care se afla Casine, tanara cu parul brunet si pielea foarte palida, care statea neclintita pe banca.
Aleea era foarte putin luminata, asa ca Mike nu o observase pe Casine. Vazand ca nu e nimeni a hotarat sa se intoarca acasa, dar atunci a zarit o miscare in intuneric. Dorind sa vada ce e, a pasit inainte aproximativ zece metri. Dupa care si-a dat seama ca e doar o pasare. Intorcandu'se brusc, o vazu pe Casine. Speriat de figura ei dura, baiatul intra putin in panica, apoi isi reveni si se aseza langa ea, dornic de conversatie. Casine nici macar nu-l privea era prea concentrata asupra aceluiasi lucru, ca mai devreme. Privirea fiindui tintuita intr-o singura directie.
Baiatul ii atinse mana si i se prezenta, dar Casine ramase nemiscata. Mike isi dadu seama ca mainile ii sunt foarte reci, chiar nebisnuit de reci. Era profund surprins de pielea ei foarte palida. Cu toate astea Casine avea trasaturi superbe, era intr'adevar o inchipuire a frumosului. Mike ii lua mana intr'a lui lui pentru a o incalzi.
Atunci Casine se ridica brusc de pe banca si o lua la fuga printre plopii parcului, in departari. Mike vru sa alerge dupa ea, pentru ca ii era teama sa n'o sperie, asa ca a ramas pe banca. Inca era uimit de frumusetea ei. Intr'un final hotari sa plece acasa.
Toata noaptea n'a putut dormi. Cand atipea, ii vedea chipul si se trezea cu ochii in lacrimi. De dimineata isi dadu seama ca se indragostise de "misterioasa fata".
Spre dupa-amiaz Mike merge la un prieten sa-i povesteasca totul, cum umblase el tot orasul pentru un club si cum o intalni pe acea fata. Spick, prietenul lui Mike, ramase masca, pentru ca a avut curaj sa iasa la plimbare la miezul noptii. Dar era mult mai uimit de faptul ca Mike nu stia legenda acestui oras. Asa ca se simti dator sa i'o povesteasca.
Mike nu credea in povesti de acest gen. Chiar daca Spick l-a sfatuit s'o lase balta cu plimbarile la miezul noptii, Mike isi dorea atat de mult s'o revada pe Casine, incat nu l-a ascultat.
Asa s'a facat ca in accea noapte Mike a mers pe aleea, la aceea banca sperand s'o revada. Nici nu a fost mare lucru, deoarece Casine era acolo mai tot timpul la miezul noptii. La fel de abatuta, nemiscata, imbratisandu'si geninchii si privind concentrata in aceiasi directie.
Mike se aseza langa ea, mult mai prudent, o atinse, era la fel de rece. Ezita sa-i ia mana intr'a lui, dar ceva il facea sa se apropie tot mai mult. Fata statea nemiscata, nu vorbea. Mike ii puse tot felul de intrebari, dar ea nici nu clipea. Asta incepuse sa-l ingrijoreze pe Mike.
Dupa multe ore petrecute impreuna in aceiasi monotona tacere, Casine se ridica brusc de pe banca si'o lua din nou la fuga in aceiasi directie ca in seara precedenta. Mike o visa in fiecare noapte, se indragostise intr'adevar de ea.
Multe nopti a fost la fel aceiasi monotona si banala tacere. Pana intr'una din nopti …
Cand, Casine isi dezvaluit identitatea. Era una din noptile cu luna plina. Pielea fetei lucea in razele lunii. In aceea noapte Casine ii vorbi pentru prima data. Asa Mike ii aflase numele. Era foarte incantat, de aceea noapte s'a dovedit a fi una prea lunga pentru Mike. Pentru ca odata ajuns acasa, in patul lui, Mike nu mai avea somn, era prea fericit.
Toata ziua urmatoare nu a facut altceva decat a asteptat, sa vina noaptea pentru a revedea'o pe Casine.
Cand ceasul a batut miezul noptii, Mike aproape ajunse in parc, dar banca era goala, iar el era uimit, pentru ca, Casine era tot timpul acolo la acea ora. Incepu sa'si faca griji. Crezu ca in noaptea precedenta o speriase, iar acum ea nu mai vroia sa-l vada. Se aseza pe banca. Statea intis cu bratele sprijinindu'si capul. Era in lumea gandurilor, profund concentrat.
Dar dupa cateva clipe de singuratate, din spatele banci, suptil dar gratios, a aparut Casine, atingandu'i usar fata lui Mike. Mainile ei erau reci, la fel de reci. Mike se sperie, deoarece isi tinea ochii inchisi, iar cand ii deschise, la simtirea atingerilor rece, o zari pe Casine. Se ridica sa-i faca loc, dar fata ii spuse ca'i place cum doarme, si'l rugasa stea intins, cu capul pe picioarele ei. Vantul batea purtandu'i pletele negre, mirosul ei era unul special. In aceea noapte au conversat mult. Asa aflase Mike mai multe despre ea si despre comportamentul ei ciudat. Cand veni vremea sa'si ia ramas bun, Casine se apropie de el, Mike o stranse suptil in brate. Atunci fata isi lipi buzele ei moi si rosii ca sangele de buzele lui Mike. Acesta a fost "first kiss'ul" in relatia lor!
Mike era uimit, buzele ei aveau un gust ciudat, dar placut, erau atat de reci … insa astea au fost detalii pe care nu le-a observat pe moment, era prea furat de imaginea si frumusetea acelor clipe atat de speciale PENTRU EL.
A urmat o relatie lunga intre ei, iar dupa o anumita perioada de timp Mike a inteles de ce se pot vedea doar noaptea. Casine ii explica ca tatal ei este foarte posesiv si'o tine inchisa in casa, de frica sa nu pateasca ceva, iar noaptea cand toti dorm, ea sare pe fereastra sufrageriei.Si isi gaseste adapost sub cerul plin de stele. Asa incepu Mike sa-i inteleaga comportamentul. Era o fata care nu avea prieteni, nu a avut de fapt niciodata un prieten sau o prietena. O fata care nu socialize cu nimeni.
Intr'o noapte Mike o invita pe Casine la el acasa. Nu avea o casa foarte mare, deoarece statea singur, in chirie. Avea planuri sa se intoarca in capitala si s'o ia pe Casine cu el … sa se casatoreasca si sa aiba multi copii. Apropierea dintre cei doi era mult prea evidenta acum. Atunci, in aceea noapte s'au petrecut mai multe lucruri intre ei.
CITEȘTI
Legende si mituri horror care te tin treaz toata noaptea
HororAici in carte aceasta voi scrie legende urbane ,povesti horror reale si imaginare adica scrise de mine din imaginatia mea bogata. App este prima mea carte sper sa va placa :)