Cateva legende urbane

11 1 0
                                    

Oamenii au înghițit fire din perii de metal

Când cureți grătarul cu peria, ai grijă ca perii să nu iasă din ea. Există numeroase cazuri în care oamenii au ajuns la spital după ce au înghițit perii din peria de metal.

2) Unii oameni se plângeau că apa are un gust ciudat, până au descoperit un cadavru într-un bazin de apă

Asta s-a întâmplat la hotelul Cecil în 2013. O femeie s-a urcat pe acoperiș și a căzut în bazin. Cum a ajuns acolo nimeni nu știe să explice.

3) Poți lua HIV dacă ești înțepat cu ac infectat

Într-o încăierare dintr-o închisoare, un om a înțepat un coleg cu un ac hypodermic. Acesta a murit din cauza infecției.

4) Oamenii care au încercat să se urce pe hornuri au murit

Dr. Jacquelyn Kotarac a încercat să intre în casa fostului iubit urcându-se pe horn și a rămas blocată în șemineu. Trei zile mai târziu, menajera a găsit lichid în șemineu și când s-a uitat, a găsit corpul înțepenit al femeii.

5)Cineva poate supraviețui dacă e înghețat complet

Jean Hilliard a înghețat în timp ce căuta un adăpost după ce a făcut un accident în Minnesota. A fost găsită  8 ore mai târziu congelată. Medicii au încălzit-o și a supraviețuit.

6)O femeie a fost băgată la congelator pentru că s-a crezut că e moartă

Maria de Jesus Arroyo a fost declarată moartă în 2011. Când cei de la serviciile funerare au încercat să ia corpul, au găsit ambalajul desfăcut, semn că încercase să iasă de acolo.

7) O femeie a descoperit că cineva locuia în podul casei

O femeie din Carolina de Sud a auzit zgomote venind din podul casei și și-a trimis copilul să verifice. Era fostul ei iubit pe care nu-l văzuse de 12 ani.
  Sper ca va placut nu uitați să apăsați pe steluță ☆♡

Legende si mituri horror care te tin treaz toata noaptea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum