one

14 1 0
                                    

Het klinkt misschien raar maar ik leef zn beetje 10 jaar en ik ben al helemaal volgroeid. Misschien kennen jullie mijn verhaal wel. Het begon allemaal met mijn ouders.

Het begon allemaal ongeveer 12 jaar geleden. Bella (mijn moeder) kwam bij haar vader Charlie wonen in het plaatsje Forks. Op haar eerder dag op school zat ze in de kantine te praten met haar nieuwe vrienden die volgens haar niet helemaal goed waren. Er kwam een groep met mensen binnen lopen en Bella vroeg aan Jessica en Angela (haar nieuwe vriendinnen) wie dat waren. "Dat zijn de Cullens. Dat zijn Dokter en mevrouw Cullen geadopteerde kinderen. Ze zijn een paar jaar geleden van verhuisd van Alaska. Maar dat houden ze meer voor hun zelf." zegt Angela. "Jaah, ze zijn altijd bij elkaar. Ik bedoel echt altijd! Want ze wonen bij elkaar." zegt Jessica. "Het blonde meisje is Rosalie, en die grote, donker bruine harige jongen is Emmett, die hebben wat met elkaar. De kleine donker harige meisje is Alice, ze is echt raar, en zij is met Jasper, de blonde wat er uit zien alsof hij altijd pijn heeft." "En wie is hij?" vraagt Bella. "Dat is Edward Cullen, hij is echt super knap natuurlijk, maar niemand is goed genoeg voor hem. Of mij dat boeit! Dus jahhh. Serieus, verdoe je tijd niet aan hem.""Was ik ook niet van plan." zegt Bella. 

Dat was hun eerste ontmoeting. Als jullie het nog niet weten dan kun je beter stoppen met lezen, want dan zul je het verhaal niet snappen. 

Mijn ouders die kregen dus wat met elkaar. Mijn moeder kwam er achter wat hij was en ze wou dolgraag met hem verder leven. Mijn vader was het daar helemaal niet mee eens en vertrok. Hij is 6 maanden weg geweest en het koste hem echt moeite op niet terug te komen. Uiteindelijk zag Alice (ze kan de toekomst zien) dat Bella van een klif afsprong en Alice dacht natuurlijk dat ze dood was en Edward dus ook. Hij had besloten om niet meer te leven, want zonder Bella heeft hij geen leven. Bella kwam er achter wat hij van plan was en ging achter hem aan en redde hem. Hij beloofde haar nooit meer weg te gaan. Bella wou graag vampier worden. Dat wou Edward wel doen maar dan was er wel een voorwaarde. Zij moest met hem trouwen en dat wou ze wel. Ze gingen trouwen en gingen op huwelijks reis. En toen kwam ik ineens, wat mijn vader niet zo heel leuk vond toen hij wist wat er met mijn zou gebeuren. Ik groeide heel snel, in bijna 6 weken wat ik al helemaal vol groeit. Ik moest er uit. Mijn moeder was heel zwak, maar is moest eruit. Het koste letterlijk veel moeilijk en pijn voor dat ik eruit kwam. Toen ik er eenmaal uit kwamen waren ze natuurlijk heel bij om mij te zien. Ik weet het nog heel goed. Mijn moeder hielt mij vast, maar toen ineens was het voorbij. Mijn moeder was er niet meer. Mijn vader had er alles aan gedaan om mijn moeder weer levend te krijgen. Hij beet haar overal en spoot zijn gif in haar hart. Het werkte gelukkig, want ik zou niet willen weten hoe het leven zou zijn geweest als mijn moeder er niet was geweest. En voor dat ik het wist had ik de liefde van mijn leven al gevonden. Je zult het niet geloven maar 1 uur naar dat ik was geboren werd Jacob verliefd op mij.

De tijd vloog voor bij en we kregen problemen met de Vultori wie niet blij waren met mij, maar dat is allemaal goed gekomen. En hier ben ik dan 10 jaar later met mijn eigen verhaal.


Life after twilightWhere stories live. Discover now