two

5 0 0
                                    

"Jake, wat is dit??" vraag ik. 'Nog heel even wachten!' zegt Jacob. 'Ik haat wachten en dat weet je!' 'Okee kijk maar.' 'Omg, Jake dit is zo lief!!' En ik geeft hem een kus. Er ligt een kleedje met daarop een mand vol met eten. We gaan zitten en Jacob laat zien wat hij alleen mee heeft genomen. 'Heeft Esme je toevallig geholpen met het maken van dit?' 'Euhhh neejj.' Hij bloost. 'Ik vind het heel lief dat je dit hebt geregeld en ik vind het lief als je bloost, hihi.' En ik geef hem een kus op de wang. Hij glimlacht en we beginnen met eten.

'Hoe was jullie date?' Vraagt Esme. 'Het was heel leuk, bedankt dat je hebt gekookt.' Zei ik. 'Ohhh graag gedaan haha.' Lacht ze. 'Ze geloofde niet dat ik het zelf had gedaan.' Zegt Jacob. 'Maar dat snap ik wel want je kunt helemaal niet koken.' Lacht Esme. Dan komen mama en papa binnen en kijken ons vragend aan. 'Ohh haha nee jacob kan echt niet koken.' Lacht Papa die dus net onze gedachten heeft gelezen. 'Hee, ik ben hier ook nog.' Zegt mama.
'Jacob had een date geregeld en Esme had gekookt en dat mocht ik niet weten.' 'Ohh haha, hij heeft een keer wat voor mij opgewarmt en toen ging het al mis.' Iedereen begint te lachen. We lopen naar boven en gaan naar onze kamer. 'Zullen we een filn gaan kijken?' Vraag ik. 'Jaa is goed. Wat wil je kijken?' Hij start netflix op op de tv. 'Ohh, er is een nieuwe aflevering van The vampire diaries, eens kijken wat ze nu weer uitvreten.' Lach ik. Hij start tvd op. Wanneer ik net wil zeggen dat we beter kunnen gaan slapen zie ik dat hij al in slaap is gevallen. Ik doe het tv uit en ga naast hem liggen. Ik ga met mijn handen door zijn haren en geef een kus op zijn wang. 'Welterusten baby!' Glimlach ik en ik val in een diepe slaap.

Jacob pov:
Ik word wakker door het licht wat in mijn gezicht schijnt. Ahh shit, we zijn vergeten om de gordijnen dicht te doen. Ik open mijn ogen met moeite en zie dat Renesmee er niet meer ligt. Ik ga naar beneden en vraag aan Bella of ze Renesmee heeft gezien. 'Ik dacht dat ze bij jou boven was.' Zegt Bella. 'Nee, dat is ze niet. Ik hoor haar ook niet in het huis.' 'Als zij weg was gegaan had ik dat wel gehoord, want ik ben de hele nacht hier geweest.' 'Dit is niet iets voor Renesmee!' 'Nee, inderdaad. Bel haar anders even.' Ik pak mijn telefoon en bel haar. Hij gaat direct over naar voicemail. Ik kijk Bella aan en ze kijkt ongerust. 'Het zal vast niks zijn. Bel jij Charlie even dan ga ik het bos wel even rond.' Zei ik. Ze pakt haar telefoon en belt Charlie. 'Hee paps, is Renesmee bij jou?' 'Euhhh nee, hoezoo??' 'Nou, we kunnen haar niet vinden. Haar telefoon staat uit en als ze weg was gegaan had ik het wel gehoord.' 'Is ze niet in het bos?' 'Jacob wou net gaan kijken.' 'Oke bel je me even als je haar weer hebt gevonden.' 'Jaa, zal ik doen. Doeghhh.' 'Dagg lieverd!' Iedereen is bezig met het zoeken naaar renesmee maar ze is nergens te vinden. Dit is niet iets voor haar. Ze meldt altijd wanneer ze weg gaat. Er is iets mis!!

Okee guys. Ik wil even weten wat jullie van mijn verhaal vinden. Moet ik verder schrijven of moet ik stoppen. Misschien hebben jullie suggesties of tips wat ik kan gebruiken. Laat het me even weten!

Xx twilightloverr

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 14, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Life after twilightWhere stories live. Discover now