Mert onlarin kim oldugunu tam soyleyecekti ki Can bir hisimla Mert'in agzini tuttu ve "Asla bunu yapma, tamam mi ?" Mert sasginlik ve korku karisik bir ses tonuyla "tamam" dedi.
Saat 20.00 gibi yemek yedik. Biraz ders calistik. (Ne var yani sinifin en caliskanlari biziz.) Biraz da soru cozdukten sonra tum isiklari kapattik yanlizca odamin isigi acikti.
Can'in icten ice korktugunu biliyorum. Hepimiz biliyoruz. O da biliyor.
Neyse ben hadi filmleri izleyelim diyecekken Emre "hayir!" diye sozumu kesti......Sonra devam etti "hayir bu gece film yok. Okulda dedigim sey.... Okulda dedigim sey bu degildi." dedi. 1-2 saniye sonra bagirarak "cin!Cin cagiralim!!" dedi.
Hepimiz korkudan n'apacagimizi bilemedik. Ben"Emre sacmalama! Boyle bir seye izin vermem!"dedim. Mert ve Can'da bana katildi.Hepimiz Emre'ye kizdik. O da bize kizdi tabi.
Emre "Ne kadar korkakmissiniz siz yaa. Off poff.Yeter yaa". Ensar(yani ben) benimle gel.Simdi!" Emre cok ciddiydi.Nereye diye sordum. Mezarliga dedi.
Mezarliga giderken cok urpermistim. Emre'nin yaninda getirdigi torbada neler oldugunu bilmiyordum. Sordum......
ARKADASLAR EGER HİKAYEMİ BEGENDİYSENİZ BEGENİP YORUM YAPİN LUTFEN İSTERSENİZ PAYLASADABİLİRSİNİZ.
ENSAR'A VE EMRE'YE NELER OLACAGİNİ, EMRE'NİN CANTASİNDA NELER OLDUGUNU BİLMEK İSTİYORSANİZ......... 5 BEGENİ(BEGENEN HERKESİ TAKİP EDİYORUM.)