DEVAMİ

32 2 0
                                    

           Ciglik atarak kacmaya basladim. O hala ordaydi. Sonra biraz yoruldum. Eve ikiyuz metre vardi. Ardindan bir bank bulup soluklandim. Bir ciglik duydum. Sanki Emre'nin sesiydi bu. Hemde mezarliktan gelmiyordu.  Hemen sesin geldigi yere gittim.

 

        

            Bir baktim ki Emre'nin yuzu kanlar icinde, gozleri ters donmus bir sekilde idi. Ha bide ayaklari... Ayaklarida tersti. Bana tip tip bakti. "Emre, arkadasim iyi misin?" dedim. Bana"git burdan, onlar burada, benim icimde!" dedi. Ama sesi ayniydi. "Onlar kim?" diye sordum. "Git!" diye bagirdi. "Niye?" diye sordugumda ise bogazima yapisti. Zor kurtuldum. Ama alninda bir yazi vardi... "M" harfi vardi. Gene ayni bankta soluklanirken icimden bir ses Emre'nin yanina gitmemi soyledi. Ve bende gittim. Bir mezarligin uzerinde yatiyordu. Hemen bizim mahallenin hocasina gittim. Hocaya durumu anlattim. Hoca yanina bir kac bir sey aldi.

*Bir kase

*Haç isareti(tahtadan)

*Bir kase

*Su(sanirim okunmus)

       

         Sonra beraber yola koyulduk. Yolda tuhaf sesler geliyordu. Hoca bana "korkuyor musun?" diye sordu. "Evet." dedim."Tamam o zaman ben bir kac islem yapacagim arkadasinin uzerine." dedi. Bende "Tamam ama ona bir sey olmayacak oyle degil mi?" dedim. Hoca "Merak etme, olmaz." dedi. İcim azda olsa rahatlamisti.

            

          Neyse en sonunda mezarliga vardik. Ama Bu sefer Emre yoktu! "Emreee, nerdesiiiiin?" diye bagiriyordum.

       

           Sonra bir kac citirti duyduk. Bu citirti giderek artti. Hoca sıkılmisti. Artik yeter dedi ve bir dua okumaya basladi. Birden karsimiza Emre cikti. Hoca onun icindeki cini yok etmeye calisiyordu. Bunun icin onu bir nazarboncugu ile sakinlestirdi. Emre'yi tutmami istedi. Tutmak istemiyordum ama tutmak zorundaydim. Eger tutmasaydim kacabilirdi yada  birimize zarar verebilirdi. Kendine de oyle.

        

             Neyse Emre'yi halatla sıkı sıkı bagladim. Mezarligin icinde duz bir alana gectik. Hoca kaseye suyu koydu. Sonra kagidi suyun uzerine koydu.  Ve arapca birseyler soyledi. Bir simsek carpti.

KABUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin