Evet. Emre ve ben mezarliktaydik. Ama 3.5 atiyordum resmen. Ama Emre'ye belli etmemeye calisiyordum. Cunku korkak oldugumu dusunmesini istemiyordum. Ama korkuyordum.Aslinda belki o da korkuyordu. Bana belli etmiyordu. Bilmiyorum belki....
Cantasindaki esyalari cikariyordu iste. Ben hala 3.5 atiyordum. Neyse.....
Cantasindakiler:
*üc mum
*bir parsomen kagit, uzerinde bir yildiz, yildizin icinde arapca yazilar
*Ayni yildizin demir hali, koselerinde kucuk mumlar
*Bir kase
*Bir kagit, uzerinde arapca yazilar var.
*Bir sise su.
Evet Emre'nin cantasindali esyalar bunlardi. Zaten Emre'den ne beklenir ki. Cocuk cin gibi. Sanki icine bir seyler girmis.
"Hadi baslayalim." dedi. Bende "tamam." demek zorunda kaldim. İlk once o kaseyi cikardi. Sonra uzerine su doktu. Mumlari yakti. O parsomen kagidi cikardi. Bir seyler soyledi. Sonra kagidi suya koydu. Uzun bir nefes aldi. Sonra bir seyler daha okudu. Sonra durdu. Gozlerini kapatti. Ardindan mumlari yere koydu. Ve o mumlu yildizi da koydu. Sonra gozlerini gene kapatti. Üç defa arapca bir sey soyledi. Ardindan mumlar aniden yandi.
Ciglik attim. Bana"sus!" dedi. Neden diye sordum. Bu sefer degisik bir sesle "suuuuuus! yeteeeeeer!"dedi. Kalin bir sesti. Gozleri donmustu ve de ayaklari.
Ciglik atarak kacmaya basladim. O hala ordaydi. Sonra biraz yoruldum. Eve ikiyuz metre vardi. Ardindan bir bank bulup soluklandim. Bir ciglik duydum. Sanki Emre'nin sesiydi bu. Hemde mezarliktan gelmiyordu. Hemen sesin geldigi yere gittim.