Razele soarelui își fac apariția în camera mea anunțându-mă că trebuie să mă trezesc.
Mă dau jos din pat și mă duc la baie pentru a face un duș scurt,pielea mea răsfățându-se sub apa caldă. După ce am terminat cu dușul m-am îmbrăcat.... (👇👇👇)și am coborât în bucătărie unde am găsit-o pe mama.
-Hei,mom,spun eu și mă duc spre frigider.
-Hei,Tess,spune ea și mai ia o gură din cafeaua ei,trebuie să îți spun ceva, spune și se uită la mine.
-OK, ascult..
-M-a sunat tatăl tău și....
-Super,și ce mai face?
-Lasă-mă să termin Tessa.... Vrea să mergi să stai cu el și....
-Și tu ce ai zis...?
Nu e că nu vreau să merg, dar nu vreau să o las pe mama singură, plus, pe lângă asta chiar nu vreau sa o văd pe fiica sa vitregă Tamara și de asemenea nici pe fiul său vitreg Chad. Într-un fel sunt frații mei vitregi, chiar sunt dar nu îmi place să cred asta.
-Că o să mergi.... spune ea și eu rămân cu gura la pământ.
-Dar tu cu cine rămâi?spun eu puțin nervoasă.
-Cu Derek... deci poți să te duci în liniște.
-Am impresia că tu vrei să scapi de mine... strig eu supărată.
-Nu e așa...doar că te văd nefericită și știu că îți lipsesc momentele cu tatăl tău plus că Clarisa vrea să te vadă.
Clarisa este iubita tatălui meu care după divorțul cu mama mea s-a mutat în Los Angeles. Cica ei nu mai simt nimic unul pentru celălalt. Tatăl meu și-a refăcut viața și urmează să se căsătorească, cu Clarisa Miller, o doamnă drăguță care mai are doi copii din prima sa căsătorie nu la fel de drăguți ca și ea după părerea mea. Adevărul e că nu am petrecut mult timp cu ei dar la prima vedere nu pot spune că îmi place de ei.
Mama și-a refăcut și ea viața alături de Derek Hunts care are și el un fiu de 19 ani pe care îl cheamă Stephen. Sinceră să fiu pe el chiar îl pot considera frate, chiar și vitreg. Într-un mod ciudat ne-am atașat unul de celălalt. Pot spune că ei sunt fericiți.
-Mamă mă simt bine, nu trebuie să mă mut.
-Nici eu nu vreau, dar trebuie să mai stai și la el,o să ne vizitezi, vei vedea că va fi bine.
-Mamă....
-Te rog....
-Încă ții la tata....
-Nu, dar ai nevoie și de el nu doar de mine.
-Nu e..
-Să nu mai aud, e și el părintele tău,când vei vrea te vei întoarce. Acum du-te și fă-ți bagajul deoarece mâine la 7:00 ai avion.
Este clar.. Nu mai există cale de întoarcere, sincer chiar mi-ar prinde bine să mai stau cu tata.
-La cât am avion?țip eu când aud..
-La 7:00
-Dar...
-Hai gata du-te să îți faci bagajul.
-Bine, te iubesc, spun și o pup pe obraz după care mă duc la mine în cameră.
Am început să împachetez hainele și să le pun în genți. Apropo, am uitat să mă prezint.
Sunt Tessa Hillton, am 17 ani și stau cu mama mea Amanda Sullivan, dar urmează să mă mut cu tatăl meu Josh Hillton care este manager.
Îmi las gândurile să zboare când aud o bătaie în ușă. Strig un "Intra" și văd cum de după ușă se ivește fratele meu.
-Stephen,zic eu, ce faci? Știu ca am spus frate, pentru ca el îmi este frate.. vitreg, dar frate.
-Hei.. bine, am auzit că te muți.....spune el cu o urmă de tristețe în glas.
-Da...dar vom păstra legătura..
-Vrei să te ajut?spune el făcând referire la bagaj.
-Puțin...
Am început amândoi să împachetăm.***
Peste mai bine de 3 ore bagajul era gata.
-Am terminat..spune el și se aruncă în pat.
-Hai să mergem jos.
-Ok.
Am coborât în sufragerie unde i-am văzut pe mama și Derek.
-Hei puștoaico!am auzit că pleci..
-Hei tipule..spun și încep să râd la ce apelative folosim...da,dar să știi că nu scapi de mine,spun eu și el râde.
-Nici nu vreau, spune și eu cu Stephen ne așezăm pe canapea lângă ei.
Toată ziua am petrecut-o împreună râzând....ca o familie. Îmi va fi dor de ei. De toți trei. Nu ii pot spune tată lui Derek dar îl consider un al doilea tată.
-Du-te la culcare, e târziu, spune mama și se uită la ceas.
Într-adevăr era târziu. Am pupat-o pe obraz și m-am dus în camera mea.
Mi-am pregătit hainele pentru mâine, m-am schimbat în pijamale și m-am pus în pat. Nu pot să dorm și de mai bine de juma' de oră mă tot învârt prin pat.Stephen POV
Stăteam în pat și mai aveam puțin și adormeam, dar o voce îmi strigă numele.
-Steph.... Steph...Stephen!!!
Tipă a treia oară ca să o aud.
-Ho femeie, nu țipa.
-Scuze...pot să dorm cu tine...așa ca și ultima seară a noastră ca și frați.?
-Da...poți, spun și îi fac loc pe pat lângă mine..
Ea se așează cu spatele la mine iar eu îmi trec o mână peste abdomenul ei, tragând-o mai aproape de mine.
Am început să mă joc cu părul ei și peste câteva minute am realizat că a adormit nu trecând mult timp și făcând la fel.Tessa POV
M-am trezit la auzul alarmei și m-am dat jos din pat îmbrăcându-mă la fel făcând și Stephen.
Când am fost gata am coborât jos unde m-am încălțat și am ieșit afară mergând la mașină.
După aproximativ o oră eram la aeroport și eu mai aveam 15 minute să ajung la poartă.
Fugeam prin aeroport cu toții până ce am ajuns.
-Să nu uiți să ne suni, da?
-Bine,mamă!
-Ai grijă cu băieții, spune Derek și eu încep să râd.
-O să am...
-Ai grijă de tine, spune și Stephen iar eu îl iau în brațe.
După ce i.am îmbrățișat pe toți mi-am luat la revedere și am urcat în avion.
Los Angeles stai că vin......Hei, sper să vă placă această carte...
Spuneți-mi vă rog cum vi se pare..
😘😘🤗
CITEȘTI
Trăind cu cinci nebuni
Teen FictionCine ar fi crezut ca mutarea cu tatăl ei îi va oferi o schimbare. Un nou drum pe care sa meargă. Noi prieteni. O adevărată iubire. Tessa, o fata din Manhattan este nevoită să se mute la tatăl ei în Los Angeles unde v-a avea parte de distracție dar ș...