Capitolul 3 :))

449 20 7
                                    

M-am trezit de dimineata din cauza soarelui ce nu intarzia sa intre in camera mea.M-am dat jos din pat si m-am dus spre baie unde am facut un dus scurt.Dupa aceea m-am imbracat cu hainele alese(👇👇)

si m-am dus jos in bucatarie unde am dat de Chad,tata si Clarisa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

si m-am dus jos in bucatarie unde am dat de Chad,tata si Clarisa.
-Buna dimineata!spun eu si ma asez pe unul dintre scaunele de langa masa.
-Buna dimineata ,draga!spun tata si Clarisa la unison.
-Dragii mei eu merg azi la prietena mea Sara si vin abia maine...spune Clarisa si se uita la mine si Chad.
-De ce abia maine?spun eu la care Chad continua....
-Da,de ce ramai acolo?
-Pentru ca Sara se casatoreste Chad,stii asta,e cea mai buna prietena a mea si vreau sa o ajut cu pregatirile.
-Scuze,mama,am uitat,spune el putin rusinat.
-Cand este nunta?ma bag si eu in seama,ca na,daca tot au adus vorba si m-au facut curioasa de ce sa nu aflu...
-Peste doua saptamani,scumpo,spune Clarisa dupa care pleaca din bucatarie ca sa se pregateasca,presupun.
-Mergi si tu?ma intreaba Chad si eu ma uit la el ca la extraterestrii.
-Eu?!spun si el da din cap afirmativ.Ce sa caut eu acolo?
-Pai faci parte din familie si ne gandeam ca ar trebui sa mergi si tu...si chiar daca nu vrei tot mergi.
-Deci sa inteleg ca nu am cale de scapare....spun eu si el afirma dupa care amandoi am inceput sa radem.
-Copii eu plec,spune Clarisa si vine si ne pupa pe amandoi dupa care spune...Chad sa ai grija de fete,ii spune acestuia parca amenintandul iar el rade..
-Nu iti fa griji,voi avea..
-Bine...eu plec,pa copii,spune si iese pe ușa.
-Pa,spunem eu si Chad la unison dupa care Chad spune.
-Eu ma duc sa ma intalnesc cu niste prieteni,ma informeaza el si se ridica.
-Ok,dar stii unde e tata?am observat lipsa acestuia,e ciudat adica dupa ce am intrat eu si Chad el a disparut si incep sa imi fac griji.
-S-a dus sa o duca pe mama acasa la Sara...
-Ok ,mersi.spun si acesta pleacă. Este ciudat modul in care se comporta Chad cu mine,stiu ca s-a schimbat dar ma obisnuisem cu el ca fiind o persoana rea,dar totusi ma bucur ca se comporta altfel acum.
Ma plictisesc rau de tot si nu stiu ce sa fac......Gata!voi face clatiteee,pentru ca mi-e foame. Dupa ce am facut clatitele am mancat doua si pe celelalte le.am lăsat pe masă pornind spre sufragerie unde m-am pus pe canapea si am pornit televizorul. Dupa vreo 10 minute mi  s-a facut sete asa ca m-am dus la bucatarie sa beau apa.Acolo am gasit-o pe Tamara mancand clatite.
-Hei!ii spun eu si ea doar continua sa manance.Iti plac clatitele?o intreb si imi raspunde cu o alta întrebare...
-Cine le-a făcut?
- Eu, de...
-Nu imi plac,spune si se duce la ea in camera.
-Tamara!Tamara,stai!strig eu in urma ei pana ce o ajung,intrand amandoua in camera ei.
-Lasă-mă!spune dar eu o întreb...
-De ce te comporti asa cu mine?
-Nu te priveste..
-Tamara,te rog,spune-mi de ce esti asa,vreau sa stiu ce ai,vreau sa se schimbe ceea ce este intre noi.
-Nu,esti ca ea,imi vrei doar raul.
-Ca cine, Tamara?
-Ca Linda,spune si nu pot sa nu observ ca plânge.
-Cine este Linda?spun si o iau in brate.
-Cealalta fiica a tatalui meu.
-Tatal tau mai are o fiica?intreb eu total surprinsa de ceea ce aud.
-Da,de aceeasi varsta cu mine.
-Dar asta nu e posibil.
-Ba da.Inainte ca mama sa afle ca este insarcinata cu mine a avut o cearta aprinsa cu tata.Acesta s-a dus la un bar unde a baut pana ce a ajuns sa nu mai vada pe unde merge.Din cauza alcoolului s-a culcat cu prima tarfa care i-a iesit in cale.Peste 15 ani acea femeie a sunat la usa casei noastre si a venit spunandu-i tatei ca acea fetita cu,care a venit este fiica lui si ca ea nu o mai poate creste singura si ca are nevoie de ajutorul lui.Tata nu a crezut-o si a facut un test ADN ,care a dovedit ca femeia nu mintea.Atunci tata a plecat lundu-ma cu el si pe mama lasand-o cu Chad.Cand tata a plecat i-a aruncat mamei cuvinte grele cum ca el nu a iubit-o niciodata.Cat timp am stat cu tata,adica timp de un an, Linda m-a chinuit si s-a comportat urat cu mine.Toate acestea pana ce am reusit sa ajung sa stau dinnou cu mama.Am crezut ca esti ca Linda,de aceea n-am comportat astfel cu tine. Nu pot sa cred ce am auzit.Asta e oribil.
-Eu nu sunt ca ea,crede-mă.
- Mersi..
- Pentru..
-Pentru tot!surori?
-Mereu mi-am dorit sa am o sora,spun si incepem sa radem dupa care coboram jos.
-Fetelor, sunteți gata?întreabă tata după care intra în bucătărie.
-Dar unde mergem....?
-Surpriza...ai uitat?
-Nu, normal ca nu... Normal ca am uitat dar nu vreau sa stie.
-Gata de plecare?întreabă din nou și eu mă uit la Tamara care era îmbrăcată în pijamale. Nici eu nu eram chiar ok îmbrăcată pentru a ieși din casă.....deci....
-Vom fi gata imediat..spun și fug cu Tamara sus, fiecare în camera ei.
Mă uit în dulap după ceva potrivit și decid să mă îmbrac astfel(👇👇) ...

 Mă uit în dulap după ceva potrivit și decid să mă îmbrac astfel(👇👇)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

și cobor jos unde o văd pe Tam îmbrăcată astfel:

și cobor jos unde o văd pe Tam îmbrăcată astfel:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

și pe tata stând pe canapea.
-Mergem?întreb eu și tata aprobă.
Am urcat în mașina tatei iar acesta ne-a dat niște eșarfe să le punem la ochi că, cică dacă nu le purtăm stricăm surpriza.
Peste..nu știu pentru că nu puteam să mă uit la telefon....cred că maxim 30 de minute am ajuns la locul surpriză.
Am coborât din mașină și tata ne-a dat jos eșarfele. Nu îmi venea să cred că sunt în fața...

Va continua

Suspans 😂😂😂

Trăind cu cinci nebuniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum