Hayat ne kadar zor. Birilerimiz ölüyor birilerimiz doğuyor. Hayatı ne kadar doğru yaşıyoruz? Karmakarışık. Ama ben hayatım, hayatımdaki yaşamındaki kişiler sayesinde çok mutluyum. Onlar sayesinde ben benim. Ben kim miyim? Hayal , Hayal Seyhan. 17 yaşındayım. Ve 11. Sınıfa gidiyorum.
Şu an sokakta yürüyorum. Üstümde ne mi var? Siyah kot pantolon siyah askılı t-shirt, siyah kot ceket. Çünkü gecenin siyahı, gündüzüz beyazıyım. Şu an ölüme gidiyorum öldürmeye...
Hahaha şaka yaptım. Şu an Cem' e yapacağımız oyuna uyuyorum. Gerçekten o anki yüz ifadesini çok merak ediyorum. Hihihi çok fenayız. Ama ne yapalım hep o bize yapıyor. Bir kere de biz ona yapalım dedik.
Aha bizimkiler orada. Reis(yani Baran), Nisan, Mert ve Selim "Selam gençler" diyerek yanlarına gittim. "Neredesin be kızım? Ağaç olduk burada" Mert'in yakınarak söylediklerine şaşırmadım.
"Ne yapayayım. Yolda Vesile Teyze 'ye yakalandım. Saydırdı da saydırdı. Neymiş efendim 'bu tip de neymiş. Beni kimse almazmiş. Ama merak etmiyiyim o beni torununa alacak-' daha sözümü bitirmeden Reis sözümü kesti " Kim lan torunu !"
"Yaşlı maşlı demicem ... Tövbe tövbe." Selim de dedikleriyle Reis'e katıldığını belli etti. Bu dediklerine sadece gözlerimi devirerek karşılık verdim. "Hahaha. Torunu mu varmış onun?" dedi Mert. Nisan da "Evet. Tombul mu tombul. 22 yaşında , şöyle muhtar gibi bıyıkları, Kıvanç Tatlıtuğ gibi gözleri, alkolü olmayan sadece sigara kullanan bir torunu varmış. Hahaha Hayal tam senlik. " Ulan çocuğun GPT 'sini verseydin. Nereden biliyon lan sen " Mert'in yine kıskançlığı tutmuştu. Haa bir de söylemeyi unuttum Mert ve Nisan sevgililer. Ve birbirlerine çooook yakışıyorlar.
Nisan da " Öfff Mert. Vesile Teyze söyledi herhalde. Kadın her yerde ballandıra ballandıra anlatıyor. Ezberledik herhalde. " "Çok tatlısınız yaaa. Onu bunu boşverinde asıl olaya gelelim " dedim. Selim de"Hayal doğru söylüyor "diyerek beni kolunun altına aldı. " Bütün plan Mert'in ne yapıyorsa yapsın."o ana kadar sessizliğini koruyan Reis sessizliğini bozmuştu. "Reis sen bize katılmayacak mısın " diyerek hafif sinirle söylendim. "Hayır tabiki de" "Neden " dedim." " Böyle saçma sapan şeyler yapmam. Biliyorsun. " Diyerek beni geçiştirdi .
Tam bir şey diyecekken Nisan olaya girdi. "Yeter artık. Şimdi Cem gelir. Olayı en baştan anlatıyorum.... "Heyy!! Cem geliyor. Herkes yerine geçsin " dedim.
İşte başlıyoruz..Cem'den
Parka geldim. Ama bizim tayfa yok. Allah Allah bir şey mi oldu acaba? Ayyy yoksa yemek yerken çok mu beklettim, onlarda gitti mi. Ama ne yapıyım anam yaprak sarma yapmış, yemem mi ? Hihihi. Şaka maka da bunlar nerde laa.
"Ceeem " Hayal'in sesini duymuştum arkama döndüğüm de onu gördüm. Yalnız başınaydı. Peki diğerleri neredeydi? "Hayal. Kızım nerdesin ya? Bende gittibiz sandım. Diğerleri nerde?? dedim. " Cee öhö öhö Ceem " diye tekrar seslenmeye başladı Hayal. Fakat bir sorun vardı. "Ne oldu kız? Neden öyle konuş- Hayal " daha sözümü bitirmeden Hayal yere düştü. Hemen yanına koştum."Hayal , Hayal ne oldu ? Kızım şakay değil değil mi? " "Cem karnım " Hayal eliyle karnını göstermeye çalıştı. "Ne oldu karnına?" deyip ceketini açtım. Ve her yeri kan içindeydi. "Hayal, Hayal ne oldu sana , kim yaptı kızz. Oyyy Anaaam!! Gül gibi gitti gız gitti. " "Ceem , ben öhöm ö-lüyorum. Herkes hakkını helal etsin. " deyip gözlerini kapattı.
"Hayal, Hayal kız uyan. Anaam anam garip anam. Gitti gıız. Sen daha bana yeni tarifler tapacaktın. Sen daha bana kız bulacaktın. Ben daha senin o güzel poğaçalarından yiyecektim. Daha sana itiraflarım vardı. " Boğazımı temizledim ve devam ettim.
" Hani senin o en güzel ve en pahalı makyaj setin vardı ya. Hani kaybolmuştu çok üzülmüştün. Ben onu aldım eski sevgilime hediye etmiştim. Günlerdir arayıp bulamamıştın. Bir de hani Nisan ile birlikte partiye gitmiştiniz. Reislerin haberi olmasın demiştiniz de haberleri olmuştu. Onu ben söyledim. "Eee başka"
"Bi de bi de (hıçkırarak alıyordum) Berk diye bir çocuk senin peşinde dolanıyorduya hani. Reis'e söylemeyin demiştin. İşte ona gidip " Reis, bir çocuk var Hayal'e çok pis asılıyor. Şöyle öpüyo , sarılıyo falan demiştim. Selimle Reis çocuğu çok fena benzetmişlerdi giz"
"Başka başka neler" "Oyyy daha bizim tayfanın sakladığı senin bilmediğin daha neler var neler. Seli- Hayal sen yaşıyon mu? Kız sen ölmedin mi? Ulan ""Hahaha Cem çok haha komiktin" Nereden çıktığını anlamadığım Nisan bunları diyerek gülüyor. Hatta ve hatta hepsi gülüyor. Gülüyor mu dedim ulan bunlar anırıyo. "İnstagramda
paylaşmassam haha çok çok komiktin lan" diye gevşek gevşek gülen Mert'e baktım. "Ulan o ağlamaların yok mu hahaha veb böyle ağlama görmedim." dedi Selim de gülerken. Ve Reis konuştu " Be de güldürdün ya Aferin sana " ama bir fark var Reis anırmaz sadece tebessüm etti. "Caniler, pisler, insafsızlar, ben burda ağlıyim , yakınıyım sizin bana yaptığınıza bakın. " dedimHayal'den
"Ağla! Bunlar az bile sana pislik! Ulan gerçekten ölsem ahınla giderim lan. Arkamdan çevirmediğin dolap yokmuş. Ama bu sana ders oldu. Eğer ölseydim helallik alamıycaktın." dedim. İyide dedim şunun yaptıklarına bak sen. "Hah doğru ! Hayalim , canım güzel kankam bütün yaptıklarım içün affet beni. Ben bunlar (cem ağlıyor) bunlar olsun istemedim. Çok özür dilerim. Size yaptıklarım için gerçekten pişmanım demeyi çok isterdim fakat nah pişmanım hahaha iyken yapmışım. Hahaha daha neler var neler. " Şuna bak ya hem suçlu hem güçlü. Ama bunlar onun yanına hiç kalır mı elbette öcümü alırım."Ulan iyi oyuncusun hahaha" dedi Mert "Hayal'e ne demeli" dedi Cem. "Gülmemek için kendimi zor tuttum vallahi" dedim ama gerçekten de öyleydi. "Hadi dağılalım artık yarın okul var " Reis yine tüm sakinliyle ve okulojtistik tavrıyla duruşunu ortaya koydu. "Evet ya. Hadi Mert." "Görüşürüz gençler " deyip gittiler. Onlar gittikten sonra Selim ve Cem de ayrıldılar. Evet Nisan 'ı hep Mert bırakır sevgilisi sonuçta. Selim ve Cem'in avleri aynı mahallede olduğu için onlarda birlikte giderler. Ve ben ile Reis'in evleri aynı sokakta olduğu için hep birlikte giderdik. Zaten ailelerimiz çok yakın arkadaşlar.
"Ben böyle derken çoktan evin oraya gelmişiz. "Sağol Reis" deyip eve doğru yürüdüm. Reis'in sesiyle durdum. " Hayal , şey yarın benim bücürün doğum günü biliyorsun. " dedi. Ben de "Evet " dedim . "Ben ona hediye alacaktım da sende benimle gelsene " dedi sıcak gülümsemesiyle. "Olur , zaten bende hediye almadım yakışıklıma yarın alacaktım. Beraber gideriz artık. " dedim "İyi anlaştık o zaman. İyi akşamlar. "Dedi mavi bakan gözleriyle. " Yakşamlar "deyip elimi salladım en şirim halimle ve arkam dönüp bahçe kapısını açtım.
Annemler dizi izliyorlardı. Bende onları öpüp odama geçtim. Bu gün çok yorgun olduğum için pijamalarımı giyip direk yattım.
Selamun aleykum sevgili okurlarım. İnşaAllah beğenmişsinizdir. İlk bölüm olduğu yanlışlarım için kusura bakmayın❤ Size bir soru sormak istiyorum. İlk bölüm nasıl buldunuz ?? Sevgilerinizle yazarınız Sümeyye Barış
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKAD"AŞK"❤
EspiritualBulutlardan çıkan her damlalar kapladı her yeri. Sıcak kahvem ve gönlümden çalan bir şarkı ile küçücük su damlalarını izliyorum. Sanki her damlada 'o' akıp gidiyor. Her saniye daha çok özlem çekiyorum. Mesafeler mi ? Tabiki engel olamaz. Bu k...