💛1💛

433 13 3
                                    

Új iskola, új diákok, új barátok, új szerelmek...
Ez történt meg velem, egy szempillantás alatt változott meg az életem, nem vagyok már az az okos kedves, aranyos lány aki voltam.. igazából ennek az okát még én se tudom. Megváltoztam. Ennyi. De akkor kezdjük is az elején.
Bella Gray vagyok, LA-bol költöztünk Londonba, mert a szüleim itt találtak állást maguknak. Örültem a költözésnek, hisz egy új kalandnak fogtam fel az egészet, gondoltam új életem lesz, új barátaim. Persze, a régi barátaim nagyon fognak hiányozni, de én mindig is szerettem az új dolgokat, szeretek új dolgokat kipróbálni, új kalandokban részt venni, ismerkedni, barátkozni, megismerni a világot. Most itt vagyok egy új városban, új lakásban, és várom hogy valaki elvigyen az új sulimba, amit kivételesen várok. Egy kicsit messze van a suli, ezért busszal járok majd, de mivel ez az első napom, autóval visznek. Anyu, szokásához híven, reggelit készít nekem, amíg én készülődöm. Gyorsan meg reggeliztem, felvettem a cipőm és a bőrdzsekim, és futottam le a kocsihoz, és bepattantamaz anyósülésre, anyu meg mellém, a volán mögé. Mikor a sulihoz érünk, kissé görcsölni kezd a hasam, izgultam, Mivan ha senki nem fog kedvelni és nem lesznek barataim? Nagy nehezen elindultunk az igazgatói felé, ahol elmondták hogy hol lesznek az óráim, kik lesznek az osztálytársaim, és megkaptam a könyveim és az órarendem. Elköszöntem anyutol és a 11c termet kerestem ahol osztályfőnöki órám lesz. Terembe belépve (amit nagy nehezen megtaláltam) minden szem rám szegeződött, én mitsem törődve a kiváncsi szemekkel, köszöntem és leültem egy hátsó padba, mellém egy srác ült. Bejött az osztályfőnök a terembe, bemutatkoztam és idő közben megtudtam a mellettem ülő srác nevét, Louis. Kedves srác, az óra második felében sokat beszélgettünk, és kiderült hogy egy utcában lakunk. Az előttem ülő két lány is bemutatkozott, Anna és Taylor. Ők is nagyon kedvesek voltak. Ma 3 óràm lesz, mind a 3 osztályfőnöki, első órán nem sok dolog történt, de a szünetben a lányok körbe vezettek a suliban, később Louis is csatlakozott a barátaival. A következő két órát végig untuk, majd elindultunk a buszmegbe, de nem nagyon tudtam hogy hogy is vannak a buszok, így Louis segített, a buszon mellém ült és mesélt a sulirol, programokat, élményeket, emlékeket. Jól elbeszélgettünk a rövid út alatt. Otthon szüleim letámadtak a kérdésekkel ,,milyen volt az első nap?" ,,kedvesek az osztálytársaid?" ,,hogy tetszett?" Stb... mindegyik kérdésre válaszoltam, majd felmentem a szobámba lepakolni a cuccaim. Megnéztem az értesítéseimet, és mindenkit visszajelöltem, vissza követtem. Boldog voltam, hisz új barátokra leltem. Likeoltam pár képet, vissza írtam pár embernek és mire észbe kaptam, már vacsora idő volt, így lementem vacsorázni. Vacsi után megfürödtem, pizsibe öltöztem, majd az ágyban kicsit telefonoztam. Beállítottam az ébresztőt, telefonomat töltőre raktam majd elaludtam.

Te más vagy - Liam Payne ff.Where stories live. Discover now