💛3💛

220 10 7
                                    

3 hónap múlva

Decemberhez képest nem mondható hogy hideg van. 3 hónap eltelt a suliból. Remekül kijövök a barátaimmal, és ma randizni megyek egy Jack nevű helyes végzős sráccal suli után.
Most 4. órán ülök, törin.. utálom a törit, legalábbis a tanárt. Mindig engem hív ki felelni és bunkózik velem. Nem is nagyon tudtam figyelni, ezért csak rajzolgattam a füzetembe. Louis észre is vette hogy testben ugyan az órán vagyok, de a gondolataim más felé szárnyalnak. -Minden oké? -kérdezte - persze, minden rendben -kamuztam. Mostanában nem vagyok a toppon, sem egészségügyileg, sem lelkileg, de nem nagyon szeretek erről beszélni senkinek. 
Amint megszólalt a csengő, én pattantam is fel és gyors léptekkel elhagytam azt a termet ahol életem egyik megkeserítője tartózkodott. De most komolyan, egy negyvenes éveiben járó férfinak nincs más boldogsága az életben, csak tizenéves diákokat szivatni? Mondjuk, én is ezt csinálnám ha nem lenne szociális életem.

Utolsó óra kémia volt, ahol a tanárt szeretem de a tantárgy számomra kínai. Sokszor elgondolkoztam hogy jó órán ülök e. Itt haljak meg ha értem milyen galvánelemről beszél. Mozog a szája, és hang jön ki rajta, de nem nagyon értem. Közben mászik egy légy a falon, milyen jó neki, nem kell az órára figyeljen... mondjuk mivel én pont azon gondolkozom hogy hogyan is jöhetett létre a lódarázs, nem mondhatni hogy én nagyon figyelek.
A felszabaditó csengő végre megszólalt, én szépen nyugottan kisétáltam a teremből -Najó azért nyugodt nem voltam-, Jack már a terem előtt várt rám. Leraktam a cuccomat és már mentünk is egy szép kis kávézóba. Annyira jól néz kiiiii. Mármint a srác. A kávézóra nem is tudtam figyelni. Miután kihozták a rendelést, beszélgetni kezdtünk, suliról, családról, suliról, hobbiról, suliról, jövőre néző terveinkről, suliról. Ja és suliról. De hogy én ezt már annyira untam.. azt hittem sose jutok haza. Mikor kitaláltam hogy megy a buszom, ő is jött velem a buszmegállóba, közbe beszéltünk egy kicsit a suliról. Tényleg rendes srác és jól néz ki, de nagyon unalmas.
Mikor végre már buszon ültem, elmeséltem mindent Louisnak, aki csak nevetett. Ki gondolta volna hogy kinevet. Mondjuk, gondolj bele, elmész egy ,,fullos" sráccal randizni, és azt gondolod hogy hű de jó lesz, de majdnem elalszol.

Hazaérve felhívtam Taylort és neki is elmeséltem mindent. Ő is kinevetett... micsoda barátaim vannak. Másfél óra csevegés után eldöntöttem hogy lefürdök. De nem ám csak egy gyors zuhany. Adjuk meg a módját. Tele engedtem a kádat, felháboztam és bemásztam a forró vízbe, zenét hallgattam és kicsit pihentem, de üzenetem jött, Liamtől.
,,Hali törpilla, hallottam a gyenge randidról, nem is mesélsz?"
Ja igen, Liammel nagyon jól kijövök, vele mindent megbeszélek, ő elmeséli a nő ügyeit, én a csávó ügyeim. Sokan azt hiszik hogy együtt vagyunk, pedig semmi nincs köztünk barátságon kívül. Sajnos, nem sajnos, ez van.
Miután neki is elmeséltem a sztorit, felöltöztem és lementem a konyhába csinálni valami cukormenteset. Banánturmixom elkészítése után megnéztem egy részt a sorozatomból és elmentem aludni.

Reggel miután felkeltem, érdekes üzenetet kaptam...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Te más vagy - Liam Payne ff.Where stories live. Discover now