💛2💛

214 8 3
                                    

Reggel Charlie Puth-Attention című zenéjének remixére keltem. Imádom ezt a zenét és ezért mindig jó kedvvel kelek mikor meghallom. Vagy nem. Mivel utálom a reggeleket.
Nagy nehezen -3 szundi után- de felkeltem és elmentem készülődni, fogat mosni, hajat fésülni, öltözni.
A buszhoz az utolsó percekben értem oda, de sikerült elérnem. Louis mosolyogva intett nekem, hogy üljek le mellé. Beültem mellé és beszélgetni kezdtünk, de azt tudni kell rólam hogy reggelente hulla vagyok és nehezen lehet szóra bírni, de most Louisnak sikerült. Nagy nehezen kibírtam alvás nélkül az utat majd mikor le kellett szállni, Louis konkrétan le lökdösött a helyemről, mert nem tudtam felállni, olyannyira fáradt voltam. Végülis nagy nehezen leszálltunk a buszról ahol Anna és Taylor vártak minket pár srác társaságában. Mind kiderült Taylor Harry barátnője, Anna meg Niall barátnője, akik Louis barátai. Volt itt még egy fekete hajú srác, Zayn. Állítólag még van egy Liam nevű srác, de ő most nem volt itt.

Már a suliban Pakolom a szekrénybe a cuccaimat, Annaval beszélgetek, mikor véletlen meglökött valaki és a könyveim amiket az előbb vettem ki a szekrényből, a földre zuhannak. ,,Támadóm" felé kaptam a fejemet hogy majd jól leszidom de két gyönyörű szempár nézett le rám -jaj ne haragudj, had segítsek -sajnálkozott a helyes támadóm és már kapkodta is fel a könyveimet de közben megjelentek Louisék - Jaj Liam, látom már ismered az új barátunkat... de egy sziával is kezdhettétek volna a beszélgetést, nem kell szegény Bellát fellökni -ezen a mondaton mindenki nevetett, csak Liam vakargatta a tarkojàt kínjában, majd oda adta a könyveket. -Köszi -majd miután átvettem tőle azokat, bemutatkoztam - Bella vagyok -mosolyogtam.
-Liam -biccentett majd a többiek felé fordult és közölte hogy el fogunk késni első óráról ami Dráma lesz. Izgi.
Terembe érve Louissal elfoglaltuk a helyünket majd beszélgetésbe kezdtünk, míg a tanárnő meg nem érkezett. Liam és Niall egymás mellett ültek és bohóckodtak, a tanárnőt kikészítették, mi csak nevettünk. Niall meg akarta szúrni Liamat egy ceruzával, ő meg megijedt és sikított egyett. A következő percben már az ajtó másik oldalán álltak, mivel a tanárnő kiküldte őket óráról. A közös csoportunkba -ahova ma vettek fel- küldött is egy képet Liam ahogy feszítenek a fiu WC tükre előtt.

Utolsó óra tesi volt. Bemelegítés után, párokba rendeződve kézenálltunk. Louis volt a párom és mivel nekünk már ment segítség nélkül, csatlakoztunk a Liam-Niall és Anna-Taylor pároshoz. Harry és Zayn bénáztak. Cigánykerekeztem egyett, majd szaltóztam. Mindenki csak nézett. A tanár is odajött hozzám, hogy csatlakozhatnék a szurkolólányokhoz. Azt mondtam hogy majd átgondolom.

A nap végén, együtt sétáltunk ki a suliból, majd Louissal buszra szálltunk és hazáig beszélgettünk.

Otthon megcsináltam a házim, fürödtem, vacsoráztam, majd bedőltem az ágyba és instáztam. Nem sok kellett és Bealudtam...

Te más vagy - Liam Payne ff.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin