Sisi478 musí být teď překvapená nebo přinejmenším zaskočená, protože svůj cover měla podle domluvy obdržet až koncem měsíce. Nakonec je to však úplně jinak. :DD Dnes odpoledne jsem si našel volnou chvíli a pustil jsem se do toho... no a šlo to tak nějak samo. Takže přináším hotový cover již dnes a doufám, že splní očekávání. :)
Autorka si původně požádala o jeden z mých premades, ten si ale bohužel chvíli před ní už zabral někdo jiný. Domluvili jsme se, že jí udělám cover, který bude podobný. Toho jsem se při tvoření snažil držet, avšak zároveň jsem nechtěl, aby vypadaly obálky úplně stejně.
Nakonec to dopadlo tak, že se od sebe dost liší. :D Na obou se místo postavy nachází koruna, to je ale skoro to jediné, co mají společné. Zatímco původní cover byl spíše tmavý, tento je mnohem zářivější a laděný do zlato-oranžova. Níže máte covery vedle sebe pro porovnání. Který se více líbí vám? Já jsem docela spokojený s oběma a nemohu se rozhodnout. :D
Faktem však je, že tento cover byl rozhodně mnohem složitější. Hrál jsem si zejména s názvem, kde jsem zkombinoval dva fonty - jeden pro K a druhý pro zbytek nápisu - a následně jsem text obohatil všemožnými efekty.
Celkově byl cover hodně pracný a jeho PS soubor obsahuje snad 30 vrstev. Ano, na první pohled to tak nevypadá, ale byla to spousta práce! :D Snad to tedy stálo za to. :)
~~~
Postava: -
Font: Vtks Bandoleones, Cinzel
Info pro autora: Pokud se ti něco nelíbí, jsou samozřejmě možné změny. Jakmile mi odsouhlasíš převzetí coveru, pošlu ti ho na mail. Prosím o uvedení mého jména jako tvůrce coveru do popisu knihy. S vydáním vůbec nemusíš spěchat, vím, že jsme byli domluveni jinak, takže teď možná ještě nejsi připravená příběh zveřejňovat. To úplně chápu, publikuj to klidně až na konci měsíce, prostě jak potřebuješ. :)
ČTEŠ
Covers ⓧ
Random[CLOSED FOREVER] Tato grafická kniha je permanentně uzavřena a již není aktivní. Program: Adobe Photoshop CC © Andrew Dareon 2017-2018