Mám tu opět jeden cover na sci-fi. Po přečtení objednávky mi nepřipadal nijak složitý a vlastně ani nebyl, ale některé věci jsem pořád předělával a práce tak byla poměrně zdlouhavá. Mimochodem, vůbec nevím, jak mě napadlo ladit to do modro-šedé. Autorka žádnou barvu nespecifikovala, chtěla jen, aby to mělo temnou náladu, což jsem snad splnil.
Fotku postavy jsem hledal dost dlouho. A když už jsem měl tu dobrou, byla černobílá... -_- Já se však nevzdal. :D Práce s černobílou fotkou byla komplikovanější, ale výsledek myslím stojí za to. Požadavky jsem splnil až na jednu drobnost; v pozadí měly být zombie, jenže nějak se tam úplně nevešly. :D Snad se i tak cover bude líbit a přiláká příběhu čtenáře. :)
P. S.: Starý pořadník je tímto zakončen a brzo bude otevřen nový, pokud tedy čekáte, až si budete moct napsat o cover, budete mít příležitost. :) Znovu ale upozorňuji, že už nepřijímám všechny objednávky, nýbrž jen ty, které mě zaujmou. A samozřejmě, slušnost a dodržení pravidel jsou nutností.
Cover:
Mockup:
Původní obrázek:
Postava: Bridget Satterlee
Fonty: IM FELL French Canon; Copperplate Gothic Light
Autor: Just_BeeBee
Info pro autora: Pokud je cover takhle v pořádku, potvrď mi převzetí do zpráv nebo do komentáře a já ti jej pošlu.
3. 11. 2018
ČTEŠ
Covers ⓧ
Random[CLOSED FOREVER] Tato grafická kniha je permanentně uzavřena a již není aktivní. Program: Adobe Photoshop CC © Andrew Dareon 2017-2018