Andrew se vrací ze záhrobí. :D Když jsem se dnes díval, kdy byla naposledy aktualizována některá z mých grafických knih, a následně jsem zjistil, že u Premades je to už měsíc a u Covers dokonce dva, nechtělo se mi tomu věřit. Ten čas vážně nějak letí... A proč jsem se tak dlouho neozval? Nebudu se tentokrát vymlouvat na školu ani na nic jiného a řeknu to narovinu - neměl jsem chuť. To bylo zapříčiněno dvěma faktory - začalo to tím, že se na Wattpadu se udály jisté nepříjemné věci a pak to na mě nějak "dolehlo", protože jsem se od Nového roku věnoval grafice opravdu dost intenzivně a potřeboval jsem si od ní na chvíli odpočinout.
Každopádně, s radostí oznamuji, že dnes se mi konečně povedlo se ke grafice dokopat. :D Ze začátku jsem se do toho musel nutit, ale pak mě to najednou začalo bavit a uvědomil jsem si, že ty hrátky s Photoshopem mi chyběly.
Cover, se kterým přicházím, je pro KikaReading. Ta už na něj trpělivě čeká vážně dlouho, takže tím spíš doufám, že nebude zklamaná. Jsem s coverem spokojený, jestli ale vystihuje autorčiny představy, to si vůbec nejsem jistý... Na obálce se měl vyskytovat smutek a zároveň náznak naděje. No jako nevím, těžce depresivní to je určitě, ale tu naději tam moc nevidím, abych pravdu řekl. :D Pokud chcete, schválně mi napište do komentářů, co tam vidíte vy.
Cover:
Mockup:
Použité obrázky:
~~~
Postava: Neznámá (Pinterest)
Font: Exquisite
Info pro autora: Jestli se ti cokoli nezdá, neboj se ozvat a já se to pokusím předělat. Pokud je vše v pořádku, napiš mi mail a já ti cover obratem pošlu. Prosím o uvedení mého jména jako tvůrce coveru do popisu knihy.
4. 5. 2018
Edit: Autorka si po více než měsíci stále cover nevyzvedla, uvolňuji ho tedy pro ostatní. Pokud by měl někdo zájem, můžete si o něj napsat a já vám ho rád předám (postupujte podle pokynů jako u premades).
ČTEŠ
Covers ⓧ
Acak[CLOSED FOREVER] Tato grafická kniha je permanentně uzavřena a již není aktivní. Program: Adobe Photoshop CC © Andrew Dareon 2017-2018