Hayat herkese adil mi?
Namjoon 'dan
Bana rutin olan işlerimi yaparken, telefonun çalması ile tüm dikkatimi telefona verdim.
Telefon Görüşmesi
N : Kimsin? : Sana da merhaba
N : Hangi cesaretle beni aramaya cüret edersin it! : Ayıp oluyor ama.
N : Kes tıraşı, neden aradın? : Kardeşin, bu aralar çok işlerime karışıyor. Ben de ona küçük bir ceza verdim.
N : Ne yaptın lan kardeşime it oğlu! Birşey yapmadım. Sadece kolunda küçük bir delik açtım.
N : Kardeşim nerde lan! : Bilmiyorum, bir kızla beraber git.N : Ne kız lan! : Benden bu kadar, gerisini de sen hallet. Telefon Görüşmesi Biter Tam beş saattir, kardeşimden haber ALAMIYORUM. Sinirden kendimi yiyip bitirmek üzereyim. Birden telefon çalması ile hemen açtım.
Telefon GörüşmesiN : Kimsin? :
N : İyi misin? :
N : Doğruyu söyle! :
N : Neredesin şuan, kiminlesin? :
N : Bana hemen adresi ver! : Telefon Görüşmesi Biter
Bir kaç dakika telefona gel adrese gittim. Bir saat içinde anca varabilmiştim. Kapıyı açan kızı umursamayarak, Rain çağırdım.
Konuşmalarıyla beni sinir etsede, sakın kalmaya çalıştım.
Bir saat sonra
N : Oğlum sen manyak mısın?!R : Abi özür diledim, bu kadar uzatma artık.
N : Rain, bir daha böyle şeyler yaparsan canını yakarım! Anladın mı?!
R : Anladım. Bir kaç dakika sessizlik oldu. Sessizliği bozan Rain oldu.
R : Abi?
N : Ne var?! R : Seni aradığım numarayı bana versene?
N : Neden? O kızın mı numarası?
R : Evet. Şimdi ver.
N : Neden?
R : Abi versen ölür müsün?
N : Evet.
Y/n 'den
İnsanların zaafları olması ne kötü.
Herkes birbirini nerden vuracağını bilmesi.
Babamı çok fazla özlediğimi hissettiğimde, ona olan özlemimi gidermek için sahile giderim.
Yine aynı şeyi yaptım. Denize bakarak babama özlemimi gidermeye çalıştım. Ama sadece çalıştım.
Yanımda bir hareketlilik hissettiğim de, kafamı o tarafa çevirdim. Gördüğüm kişiyle ufak bir şaşkınlık geçirdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden!
FanfictionBir adam düşünün, siyahla eş anlam. Bir kadın düşünün, beyazla eş anlam. İki farklı dünyalar. Birleşmeleri imkansız Ama şunu unutmayın imkansız diye birşey yoktur!