YAZARDAN
Genç kadın, gözlerini sıkıca kapattı.
Gözlerini kapatmasına sebep ise, gözlerini açtığında her şeyin kendi hayal ürünü olmasını istemesi idi. Çünkü genç kadının bedeni,saf korku ile dolup taşımıştı. Salise, saniye, durmaksızın ilerlerken, ne yazık ki anlamıştı gerçeği.
Kendisinin yarattığı hayal ürünü değil! Canlı kanlı bir adamdı! Ağzındaki ve kolundaki eller usulca ayrıldı, genç kadının bedeninden. Bedenindeki ellerin çekilmesine rağmen, açmadı gözlerini genç kadın. Çocuksu bir düşe inandırmak istedi kendini. Sanki gözleri kapalı olunca, güvende olacaktı.N : Y/n? Genç adamın sesini duymasıyla, gözlerini usulca açtı.
Y : N - Namjoon? Şaşkınca baktı genç adama.
Y : S - senin ne işin var burada? Işığı açmaya giderken cevap verdi, genç adam.
N : Seni görmek istedim. Genç kadının düşüncelerinde bir çok soru yankı landı.
Y : Bu saatte? Saatin kaç olduğunun farkında mısın?
N : Farkındayım. Ama, sen değilsin.
Y : Ne?
N : Boşver. Genç adam, gözlerini genç kadının üzerinde gezdirdi.
N : Y/n? Ne zaman giyinmeyi öğrenecek sin?
Y : Sarhoş musun? Gecenin bir saatinde evime hırsız gibi girip, beni korkutuyor sun! Açıklama veya özür dileme gibi bir zahmet te bulunmayıp, elbise mi eleştiriyor sun!
N : Amacım seni korkutmak değildi.
Y : Neydi peki!? Genç kadın aklına bir şey geldiğinde, sözüne devam etti.
Y : Sen eve nasıl girdin?N : Normal insanlar gibi, anahtarla kapıyı açıp girdim.
Y : Ha... Doğru unutmuş um. Neyse! Sen neden geldin?
N : Dedim ya, seni görmek istedim.
Y : Sen, kimsin?
N : Ne...? Y : Seni tanımıyorum!
N : Ne saçmalıyor sun?!
Y : Namjoon! Gri olmaktan vazgeç!
N : Ne dediğini anlamıyorum! Açık konuş!
Y : Gri olmaktan vazgeç! Ya beyaz ol, ya siyah. Seni tanımıyorum . Kimsin? Ünlü iyi iş adamı? Gangster?
N : Y/n, sınırını aşıyor sun!
Y : Sen de benim! Bana bir kere net ol! Yoruldum anlamıyor musun? Yoruldum!
N : Gitsem iyi olur. Sen iyi değilsin.
Y : Yorulma dın mı?
N : Neyden?
Y : Gri olmaktan? Arafta kalmaktan!
N : Ben, sadece sevdiklerime gri yim. Diğer herkese siyah. Her insanın kendini koruma yöntemi vardır. Bazı insanların korunma yöntemi ise, renklere bürünmek tir. Kendilerine koruyucu olarak, siyah ve beyazı seçerler. Ya siyah sın ya beyaz. Arası yoktur! Ama, bazı aç gözlü insanlar, iki renge de bürünmek ister. Ne aptallık! Genç adam gitmişti. Gitmek bu kadar kolay mıydı? Yavaşça yere bıraktı yorgun bedenini genç kadın. Şimdi her şey başa mı dönmüştü?
Umarım beğenirsiniz
Düşünceleriniz benim için değerli
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden!
FanfictionBir adam düşünün, siyahla eş anlam. Bir kadın düşünün, beyazla eş anlam. İki farklı dünyalar. Birleşmeleri imkansız Ama şunu unutmayın imkansız diye birşey yoktur!