Ya vazgeçtik en sevdiğimizden,
Yada kaybettik en sevdiğimizi.Bilmiyorum insanların çoğunda aynı cümle aynı söz ve aynı kelimeler sadece unut diyorlar,
Siz olsanız hayatınızın en güzel yıllarından üç sene veriyorsunuz onunla unutulmıcak anlar yasıyorsunuz içinizdeki bedeninizdeki hayatınızdaki en büyük sevgiyi ona veriyorsunuz ve sana sen güzel sevmedin beni adam diyip gidiyor.
Sadece bakakalıyorsunuz arkasından
Sonra döner diye bekliyorsunuz
Bir gün birinin kolunda görüyorsun o çok sevdiğini
Ozman anlıyorsun dönmeyeceğini ozman anlıyorsun sevgini haketmediğini işte o an vazgeçiyorsun ondan oan bitirmeye çalışıyorsun o an nefret etmeye çalışıyorsun, yapamıyorsun nedendir bilinmez ama en çokta gece olunca başını yastığa koyunca gelir aklına işte oan ayrı yanar canın gözünden bir iki damla yaş gelir kimse görmesin bilmesin diye yorganı basına cekiyorsun.
Düşünüyorsun aklına geliyor onunla ilgili okadar hayallerin anıların planların var ama elde ona dair olan hiç bişi yok
Hayatındaki büyün düzeni ona göre ayarlamış yapmışın ama o giderken umrunda bile olmamış senin planların sevgin ve en önemliside güvenini hiçe sayıp gitti çünkü o senden çoktan gitmiş ama senin yanından sadece biraz geç gitmiş
Sende düşün dur şimdi nerde hata yaptım diye.
Ama hatayı sen yapmadın o giderek yaptı
Birde konuya şöyle bak ikiniz bir limandasınız o gemiye biniyor gitmeye başlıyor o limandan uzaklaştıkça limandakilet küçülür ve en sonunda kimseyi göremez hale gelir ama senin yanında onlarda yüzlerce insan kalır o etrafına baktıkça kimseyi göremez sahilde insanlara huzur veren o mavi deniz ona sıkıntıdan başka bişi vermeyecek ama sen kaldığın için kazanmış olacaksın ve ondan vazgeçeceksin.
Arada Nedret edeceksin hatta kin besleyeceksin ama acısı geçtikçe acıyacaksın ona sonra iyiki bitmiş
Diyeceksin.
Ama sana eserini bırakacak artık yeni aşka yada aşklara hevesini yitirecek çünkü giderken hevesini, onurunu, sevgini, güvenini , seni sen yapan herşeyi koydu bavuluna aldı götürdü.