capitolul 5

58 4 0
                                    

,,Știu că ti-a plăcut , păpușă .....nu nega,, spune el cu un zâmbet pervers
Eu în acel moment îl plesnesc și plec .
Cum a îndrăznit . E un nesimțit .

Când ajung acasă  merg direct la mine in camera pentru că tata dormea .  Îmi fac un dus , după mă schimb in pijamale și mă pun in pat sa dorm.
Reușesc intr.un final sa adorm , dar sunt întreruptă de alarma de la telefon care mă anunța că am primit un mesaj . Când mă uit de la cine este mesajul rămân șocată mesajul era de la .... De la Jace ... Dar cum ?de unde are numărul meu ??
"Ce faci , păpușă , ți.a fost dor de mine ? #Jace,,
"De unde ai numărul meu ? "
"Nu asta contează "
"Eu trebuie sa mă culc ,maine e prima zii de liceu aici , și nu vreu sa o stric din cauza unui fraier ca tine . "

Este ora 7:00 alarma suna ... Mă trezesc și mă duc la baie sa îmi fac rutina zilnica .După ce termin merg mă schimb Intr.o pereche  de pantaloni cu talie înaltă și un top negru . Îmi fac un machiaj simplu care consta în rimel și un ruj . Cobor la masa unde îl văd pe tata care a pregătit masa .
,,Neața ,scumpo .,,
,,Neața ,tata,.spun asezandu.ma la masa .
,,Sper sa îți placă ,, spune tata punandu.mi farfuria cu mâncare pe masa .
După ce termin de mâncat , mulțumesc pentru masă și plec spre liceu . Ajung în fața liceului .
Merg la directoare sa îmi iau  orarul și cheia de la dulap . Și am mers să mai văd liceul , până se suna pentru prima ora .
Am ajuns in curtea scolii și acolo se auzeau niste țipete . Merg spre acele țipete . Erau foarte multi  oameni adunați în fața ........

Ce îmi  faci ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum