~1~

127 6 5
                                    

Yeni yıla girecektik.Herkes ordan oraya koşturuyordu.Bu gece herkesin evinde çam ağacı,hediyeler,içecekler ve daha bir çok şey olacaktı. Ama benim evimde her sene olduğu gibi bunlardan hiçbiri olmayacak ve yine yanlız girecektim yılbaşına.
Yılbaşına girmemize az kalmıştı.Küçük sallanan sandalyeme oturdum ve sokaktaki arabalari,mağazaları ve noel baba gibi giyinmiş insanları izlemeye başladım.Sonra insanlar bağırmaya başladı. Bende birazcık uykuya dalmışım,hemen kendimi toparladım ve dışarı baktım 10,9,8... diye devam ediyordu.Bende hemen onlara katıldım 3,2,1. Evet artık gitmiştik yilbasina geçen seneden hiç bir farkı yoktu.TV'açtim ve yılbaşı programlarını izliyordum,aniden üst kattan sesler duydum.Merak edip yukarı çıktım. Kapıdan onları dinliyordum.Büyük ihtimal birbirlerine hediyelerini veriyorlardi.Büyük bir üzüntüyle geri döndüm. Sokaka noel ağacı yapmışlar vebinsallar bu seneden ne istediklerini dallara yazıyordu.Koşarak bende indim. İnerken ilk kattaki komşumun bangır bangır müzikle noel partisi verdiğini duydum.Ben de böyle tıklım tıklım,kalabalık ortamları sevmem.Hızlıca ayrıldım oradan. Ağacın yanına gelmiştim,elimde 2 adet kâğıt vardı.Birine "Bir daha ki noelde tek olmayayim" diğerinde ise "Bana hediye verebilecek ve onunla çok eğleneceğim bir arkadaşım olsun" yazmıştım.Eve geldim ve dileğimin tanrı tarafından kabul olması için çok dua ettim.
Bu noel gecesinde saat 04:30 da yattım. En geç yattığım noel gece
bu geceydi herhalde.

>>>Yorumlarınızı eksik etmeyin.😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Karanlığın Çığlığı~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin