Časť 3

47 7 0
                                    

Jeho tajnú lásku zavreli do kraľovského väzenia, ktoré strážili strážcovia, aby princ Michael IV. sa k nemu nemohol dostať. Pocestný sa volal Artur a Michael IV. si vytypoval hodiny, kedy pri kráľovskej väznici neboli žiadny strážcovia a tak tam tajne išiel, aby videl Artura a mohol sa s ním porozprávať a bozkávať ho.
Jedného dňa však prišli na to, že Michael IV. tajne chodí za Arturom, pretože mu nosil s kraľovskej kuchyne jedlo. Neskôr sa zistilo, že Artur je chorý a tak zavolali lekára s kráľovstva, aby sa na neho pozrel. Všetko je možné a Arturoví vážny zdravotný stav spôsobilo dieťa. Lekár zistil, že Artur čaká dieťa, ale obaja umieraju. Keď sa túto zlú správu dozvedel princ Michael IV. zpáchal samovraždu, tým že skočil s útesu a pri údre do hlavy a po následnej strate vedomia sa utopil. Kráľ a kráľovna to zistili, až keď pri brehu jazere našli ležať mŕtve telo ich syna, ktoré vyplavila voda na jeho breh.
Kráľovstvo Atlant postihol smútok a vyvešali čierne vlajky a zástavi, aby všetci s okolia vedeli, že sa stalo nešťastie. Po opýtani čo sa stalo kráľ povedal, že zomrelo ich jediné dieťa a jediný následník kráľovského trónu kráľovsta Atlant princ Michael IV. Po pohrebe princa Michaela IV. kráľ Michael III. zo svojou manželkou kráľovnou Claudiou išli za Arturom a povedali mu, že Michael IV. je mŕtvi. On tomu nechcel veriť, ale keď ďalšie nasledujúce dni za nim neprišiel, tak tomu uveril. Artur sa dlho trápil a neprospievalo mu to a ani bábätku, ktoré nosil pod srdcom. Od mesačného žiaľu za svojim milovaným priateľom princom Michaelom IV. Artur zomrel a spolu s ním aj dieťa, ktoré by za 4 mesiace prišlo na svet a bolo by následníkom kráľovského trónu, ale kedže obaja následníci kráľovského trónu boli mŕtvi bolo otázkou kto bude ďalší kráľ, keď kráľovstvo Atlant nemá potomka?"

Zavrel som knihu a ostal som na ňu pozerať. Takže je to pravda. Princ Michael IV. uviedol kráľovstvo Atlant do smútku a pre jeho smrť a aj smrť jeho dieťaťa nemal kráľovský trón svojho kráľa, ale čo sa potom stalo, keď kráľovstvo Atlant svojho kráľa na tróne má a hrad Atlant stále stojí?

Love with Titanic ( Larry)Where stories live. Discover now