Čast 12

33 4 0
                                    

Keď som prišiel späť do kajuty, tak Harry tam nebol. Napadlo mi, že išiel hľadať svojho otca a tak som sa rozhodol, že si trocha oddýchnem. Položil som tašku na zem a ľahol som si do postele.
Začali sa mi zatvárať oči, keď ma s toho zrazu vytrhlo hádanie sa dvoch ľudí na chodbe. Otvoril som oči dokorán a počúval o čom sa rozprávajú. Počul som ich dosť zreteľne a mal som pocit, že sa začnú byť.

,,Nestaraj sa do mňa Albert, už som dospelý a nepotrebujem, aby si mi na príkaz otca stále rozkazoval."

Ten hlas patril Harrymu a hádal sa s niekym, ale otec to nebol. Potom ten pán, ktorého oslovil Albert povedal:

,,Nerozkazujem Vám, len sa Vás snažím chrániť pred svetom Vaša vísosť. Svet je veľký a nikdy neviete na akú prekážku natrafíte a čo Vás na vašich cestách čaká. Musíte byť pripravený na to všetko, keď prevezmete otcovo žezlo a to môže byť čoskoro."

Pozeral som s otvorenou pusou. Harry a princ? Čo robí princ na tejto lodi a na čo vôbec ide do New Yorku? Počul som už o princovi veľa vecí, ale že by mal byť na lodi Titanic s obyčajnými ľuďmi, tak o tom som nepočul. Vlastne do dnes som nevedel ani ako vyzerá. Nikde nechcel byť zverejňovaný. Jeho meno v novinách bolo, ale Harry to nie je. Klame o sebe alebo skrývá len svoju identitu? Volá sa skutočne Harry alebo tak ako píšu v novinách a to Herold? Musím o ňom zistiť viac.

,,Všetko mi len zakazujete a nemám žiadne súkromie. Myslel som si, že keď pôjdem na Titanic, tak sa môj život zmení, ale mýlil som sa. Rodičia mi dali na krk teba, aby som niečo nevyviedol."

,,Mám Vás len chrániť Herold."

,,Ty ma nemáš chrániť, ty mi máš slúžiť. Viem sa o seba postarať som už dospelý a zodpovedný, tak nechápem prečo mi ťa rodičia dali na krk."

,,Preto, že sa o Vás boja vaše vísosť."

,,Prt sa boja chcú ma na každom mojom kroku ponižovat a keď tu alebo niekde inde nemôžu byť oni, tak o to požiadajú teba a to je pre mňa ten najhorší trest na svete. Teda až na ten, že sa musím oženiť s princeznou proti svojej vôle a vládnuť spolu s ňou nášmu kráľovstvu."

,,Váša vísosť nepoužívajte vulgarizmy to sa na kráľovského potomka nepatrí, ja som Vám nepovedal, že sa o seba neviete postarať ani že nie ste zodpovedný, ale nakazáli mi to Vaši rodičia a ja ich rozkazy musím počúvať, tak isto ako Vaše."

,,Pf. Si len obyčajný sluha a keď ma tak máš počúvať neukazuj sa mi na oči až kým táto loď nezakotví v New Yorku."

,,Ale Vaša vísosť to nesmiem. Vaši rodičia sa budú hnevať."

,,Počul si príkaz?"

,,Áno Vaša vísosť počul."

,,Tak ho dodrž inak letiš."

,,Áno Vaša vísosť."

,,Teraz mi už zmizni s oči."

Love with Titanic ( Larry)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt