1.bölüm

29.1K 600 303
                                    




Anne her yolun başı ve sonudur. Baba ise o yolda gölgesinde dinlenebileceğin, meyveler sunan bir ağaçtır. Anne hiçbir zaman yolda, baba hiçbir zaman darda bırakmaz. Ama ben yolun sonuna geldim... Kardeş olmak, dünyanın bir ucundan diğer ucunu kucaklayabilmek, hasretle, merhametle ve en samimi duygular ile sarabilmek demektir. Öyleyse en değerlim canım kardeşim, seni hasret ve özlemle Anıyorum Sizi çok özledim canım ailem.





YAĞMURDAN
________________

Bugün ailemi kaybedeli 15 yıl oldu.

Koskoca 15yıl bugün kazayı yaptığımız yere geldim her yıl yaptığım gibi,lanet olsun ben niye sağlam çıktım o arabadan niye lan niye keşke bende o aranın içinde ölseydim.

Artık ağlamaktan gözlerim batıyor kim bilir şuan ne haldeyim ama bu düşüneceğim en son şey, artık eve geçmeliyim çok geç oldu.

Yavaş yavaş yürümeye başladım yürürken başım fena halde dönüyordu birden gözlerim karardı ve geriye duyduğum tek şey korna sesiydi.....




GÖRKEMDEN
________________
o şerefsizi doğduğuna pişman edicem hem benim yanımda çalışıp hemde köstebeklik yapmak he o orospu çoçuğunun ebesini sikicem.

Depoya geçmek için hemen otoparktan arabama bindim ve depoya doğru hızla sürmeye başladım.

Yolda hızla ilerlerken bir anda yolda biri belirdi aniden frene bastım ve karşımda gördüğüm kız yere yığıldı hayır hayır buna ben çarpmış olamam dimi ahhh siktiğimin gününde bir bu eksikti hızla arabadan indim ve kız baygındı kucağıma aldım ve arabaya yerleştirip hızla hastaneye sürdüm.

Kızın şuuru açıkmı diye seslendim " hanfendi beni duyuyormusunuz?" ha siktir umarım bu kıza ben çarpmamışımdır ne kadar mafya olsamda suçsuz bir insanın benim yüzümden ölmesini istemem.

Hastaneye geldiğimde hemen kızı kucağıma alıp hastaneye girdim bizi gören doktorlar hemen sedye getirip kızı kucağından alıp sedyeye koydular ve acil müdahale odasına gittiler.

Bende peşlerinden gittim kızın durumunu merak ettiğim için 10 dakika sonra bir doktor yanıma geldi

" görkem bey hastanın durumu iyi sadece vücudu yorgun düşmüş ve bayılmış ha birde düşünce kaşını patlatmış"

" tamam teşekkürler ha birde kız taburcu olurken para felan almayın"

"tamam siz nasıl isterseniz görkem bey"

Hastaneden çıkıp hızla ama bu sefer dikkat ederek depoya sürdüm. Depoya gelince adamlarına "üstüne kaynar su dökün sonrada kezzap döküp beynine sıkın" dedim ve depodan çıktım.

aşık mafya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin