5.bölüm

11.3K 328 109
                                    





Senden af diliyorum, gözlerim. Ben sevdim, sen yağmur misali ağladın.








YAĞMURDAN

Hastaneden çıktıktan sonra arasın ısrarı sonucu 1 haftadır görkemlerde kalıyorum.

Burada kalalı yaram iyice iyileşti sadece dikişlerim henüz kapanmadı. Ama gayet iyiyim 1 haftadır burda bu odada kapalı kalmaktan sıkıldığım için arasla dışarı çıkmaya karar verdik.

Yataktan dikkatlice kalktım ve gardırop'un karşısına geçtim görkem benim için kıyafet aldırtmıştı ve şuan içlerinden hangisini giyeceğimi düşünüyorum ve işte buldum...

(kombini bu ama çantası bu değil spor bir sırt çantası olarak düşünün)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(kombini bu ama çantası bu değil spor bir sırt çantası olarak düşünün)

Üstümü giyip aşağı indim ve arasın odasına girdim.

"aras hazırsan çıkalım?"

"hazırım hadi çıkalım" dedi ve yanıma geldi.


"vay aras çok yakışıklı olmuşun" 

Dedim ve arasın yanağına öpücük kondurdum.

" ya şimdi yağmur benim herzamanki halim ama yanımda senin gibi biri olunca daha çok özendim" diyip sırıtı.

"teşekkür ederim." diyip arasa gülümsedim tam ön kapıdan çıkacakken aras kolumdan tutup beni arka kapıya yönlendirdi.

"yağmur ön kapıdan çıkarsak peşimize korumalar takılır o yüzden arka kapıdan çıkalım"
Dedi.

"tamam." diyip arası takip edtim

Arka kapıdan çıkınca ağaçlık bir yola girdik yol baya uzundu yol bitince caddeye çıktık.

"aras sen bu yolları nereden biliyorsun?" diyip merakla arasa baktım.

"ya biliyorsun abim mafya olduğu için birkaç defa bizim evi bastılar o yüzden bu yollardan kaçmıştım bir kaç kere" diyip dudaklarını büzdü ve ben şok olmuş biçimde ona baka kaldım.


"NEY GÖRKEM MAFYA'MI !?!"

"evet" ben bu duyduklarımı hazmetmeye çalışırken aras bacağımı dürtü

"yağmur abla ben yoruldum taksiye binelimmi."

"tamam yakışıklı binelim."

Yolda ilerlerken bir taksi durdurup bindik ve büyük bir AVM'ye geldik aşağı indik ve arasla birkaç mağaza dolaştık ve sinemaya gittik.

"yağmur abla filim çok güzeldi" dedi gülümseyip

"evet tatlım çok güzeldi bide karnın açıktımı?" dedim.

"evet açıktım ama hamburger yiyelim." dedi.

"tamam tatlım" diyip yemek katına çıktık burger King gidip siparişlerimizi verdik ve masaya oturup beklemeye başladık o an telefonum çaldı ve arıyan GÖRKEMDİ !!!

Telefonu açtım ve kulağıma görkemin telaşlı sesi geldi.

"yağmur neredesiniz ? Aras yanındamı ?"

" evet aras yanımda biz arasla sıkılınca dışarı çıkmak istedik seni endişelendirdiysem özür dilerim"

"tamam neredesiniz ben hemen gelicem"


"Okyanus Avm'deyiz" dedim ve o sırada yanımızda 2adam belirdi biri benim yanıma biride arasın yanına oturdu ve adam masanın altından silahı belime dayadı.

"ya ne yapıyorsunuz bırakın bizi" dedim ve görkem telefondan bağırmaya başladı ama adam telefonu farkedip masanın üstünde açık olan telefonu alıp kırdı ve cebine attı. Ve dişlerinin arasından tısladı

"sen ne yaptınığını sanıyorsun lan! Şimdi zorluk çıkarmadan kalkıp bizimle geliyorsun yoksa arasa gelecek zararları izlersin" dedi ve ben bunu mecburen kabul edtmeliyim yoksa arasa zarar vereceği kesin.

"tamam ben geliyim ama arası bırakın lütfen" dedim ama beni takmadılar adam elindeki silahı beline koyup beni kolumdan çekerek kaldırdı.

Diğer adamda arası elinden tutup kaldırdı malesef sesimi çıkaramadım yoksa arasa zarar verirdiler. AVM'nin otaparkına gelince

"bırakın bizi ya ne isti-" istiyorsun dememe kalmadan yüzüme yediğim tokatla yüzüm sağ tarafa döndü.

" şerefsizler " dememe kalmadan yüzüme 2.tokadı yedim ve bu arada bizi arabaya soktular aras yanıma oturdu ve yanağıma dokunup
"yağmur iyimisin?" dedi arasa tabikide korktuğumu belli etmiyecektimki oda korkmasın.

"merak etme iyiyim korkma abin bizi bulucak sen merak etme" dedim ve adamın sert bakışları ile sustum telefonumda cebinden çıkarıp yola fırlattı lanet olsun yine başıma iş almıştım.

Adamlar ormanın içinde ısız bir eve bizi getirdiler bizi bir odaya götürüp ellerimizi ve ayaklarımızı bağladılar ve odadan çıkıp gittiler....

aşık mafya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin