Prolog

615 13 0
                                    

Prolog:

Fug...Fug prin ploaie fara sa stiu unde ma indrept de fapt, sunt un suflet fugar fara o destinatie, un suflet care vrea doar sa fie liber. Ploaia imi izbeste cu rapiditate si cu violenta trupul incalzit, stropii aproape ca se evapora in contact cu pielea. Rochia mea alba, flutura nebuneste incercand sa mai scape de apa imbibata in ea, parul meu lung si blond este umezit complet, s-a lipit de fruntea, umerii si spatele meu, degetele mele inoata in apa rece si dura stransa in tenesi. Alerg pe marginea drumului in timp ce pe langa mine trec zeci de masini, cativa soferi observasera o silueta pe partea stanga a drumului, le simteam privirile incercand sa strapunga intunericul pentru a vedea ce misca pe acolo de fapt, insa nimeni nu se arunca in ploaia torentiala de afara. In zare fulgerele strapungeau cerul intunecat cu puterea lor incredibila, facandu-l sa para mai neajutorat ca niciodata. Tunetele si traznetele mentineau simfonia salbatica a naturii, toate acestea se contopeau perfect intr-un peisaj aproape apocaliptic...Insa nu imi era teama, ele imi ofereau siguranta de care aveam nevoie acum, in mijlocul furtunii eram de fapt bine.

  Dintr-o data ma opresc, las ploaia sa-si faca de cap cu mine si mai mult. Vreau sa tip...incerc sa tip...simt ca trebuie sa ma descarc dar din gura mea nu iese niciun sunet, eram mult prea mandra sa ma las prada suferintei. Ma multumesc sa strang din pumni pana unghiile mi-au intrat de tot in carnea moale a palmei lasand sa curga sangele. Totusi mi-au scapat doua lacrimi, le-am simtit pentru ca au fost singurele lucruri calde care mi-au atins corpul.

  Vroiam sa plec si mai departe, sa fiu cat mai departe de locul acela imputit, chiar si pentru cateva clipe. Vroiam sa fiu la distanta de tot...de tot ce ma facea sa sufar si sa ma afund intr-o ceata din ce in ce mai deasa. Mi-am incetinit ritmul alergarii, ca intr-un final sa imi tarasc dupa mine picioarele obosite. Ploaia incepea si ea sa se mai potoleasca, norii negrii dispareau treptat lasand o imagine din ce in ce mai clara a cerului. M-am asezat pe bordura de ciment a carosabilului privind cum natura devine mai calda, mai blanda si mai prietenoasa.

Sex,Drugs & Rock 'n' Roll [ Pauza ]Where stories live. Discover now