Η ώρα πέρασε και ήταν πλέον 21:00 ο Μαρκ είχε φύγει από τις 17:30 και στο σπίτι ήμουν εγώ και η Άρτεμις.
Ρ: δεν ξεκινάμε να ετοιμαζόμαστε σιγά-σιγά;
Ρωτάω κάποια στιγμή από την κουζίνα όπου έφτιαχνα κρέπες .Α: εεε ναι κρίμα να τους στήσουμε.Εσύ τελείωσες;
Λέει ενώ με πλησιάζει.Ρ: ναι τις έχω βγάλει να κρυώσουν λίγο.
Έτσι αποφασίσαμε να ντυθούμε. Εγώ φόρεσα ένα μαύρο τιραντέ μπλουζάκι μέσα από μια γκρι φόρμα και μια φαρδιά μαύρη γούνινη ζακέτα. Η Άρτεμις δανείστηκε κάποια ρούχα μου. Φόρεσε ένα μαύρο κολάν και ένα φαρδί πλεκτό κόκκινο φούτερ.
Τέλος εγώ φόρεσα μαύρα αθλητικά ενώ εκείνη μαύρα μποτάκια.
Κλείδωσα το σπίτι και προχωρήσαμε προς το σπίτι του Ντάνιελ.Κάποιες ώρες πριν στο σπίτι του Ντάνιελ.
Ο Άλεξ μόλις μπήκε μέσα στο σπίτι το πρώτο που είδε ήταν την σπασμένη κορνίζα πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού.
Αλ: τι έγινε εδώ;
Ρώτησε πλησιάζοντας τα σπασμένα γυαλιά, σε ένα από αυτά είχε λίγο αίμα. Εκείνος κοίταξε με απορία τον φίλο του στα μάτια.Ντ: το πρωί που ξύπνησα την είδα πάνω στο τραπεζάκι, την ώρα που την έσπασα μπήκε μέσα η Ρόουζ φαίνεται είχε ξεχάσει να αφήσει τα κλειδιά μου εδώ και ήρθε να τα επιστρέψει και όταν πήγε μέσα μπήκε να τα μαζέψει και κόπηκε.
Αλ: από την φάτσα που έχεις δεν νομίζω να έχει γίνει μόνο αυτό, σωστά;
Ντ:φοβάμαι μήπως άρχισε να θυμάται.
Είπε ξεφυσώντας και χύθηκε στο καναπέ.Αλ: κάποια στιγμή θα γινόταν και αυτό. Θα το μάθαινε έτσι κι' αλλιώς.
Είπε ήρεμα και κάθησε δίπλα του.Ντ: Δεν καταλαβαίνεις ότι αν το μάθει θα πληγωθεί. Όσο σκληρή και να φαίνεται, είναι ευαίσθητη .
Αλ:Και πάλι κάποια στιγμή πρέπει να το μάθει. Έχει ακουστεί ότι την ψάχνουν. Μίλησε της πριν είναι πολύ αργά.
Ντ:Το ξέρω ρε Άλεξ μην με πιέζεις, ήδη η Δάφνη προσπαθεί να με φέρει κοντά στην μικρή.
Αλ: Φοβάται ρε Ντάνιελ για την ζωή της ανιψιάς της. Όμως συγκεντρώσου είσαι πολύ ευαίσθητος με την μικρή και δεν θα σου βγει σε καλό.
Ο Ντάνιελ στήριξε τους αγκώνες του στα γόνατα του και έχωσε το πρόσωπο του στις παλάμες του μουγγρίζοντας δυνατά. Ο φίλος του ακούμπησε το χέρι του στον ώμο του σφίγγοντας τον ελάχιστα, δείχνοντας του ότι είναι εκεί και τον στηρίζει. Ο Ντάνιελ σηκώθηκε, πήγε στην κουζίνα και άρχισε να φτιάχνει παστίτσιο. Ο Άλεξ τον πλησίασε και του είπε "τι γυναίκες και μαλακίες εγώ εσένα θα πάρω." Είπε γελώντας.
Ο άλλος άντρας ξεφυσώντας δυνατά σκέφτηκε ότι το μεγαλύτερο fuckboy θα παρατούσε της γυναίκες μόνο αν πέθαινε και αν.Ντ: καλά καλά ότι πεις.
Αλ: να σου πω αύριο εχεις ρεπό θα βγούμε θέλω να χτυπήσω γκομενάκι χτες δεν βρήκα τίποτα το σπουδαίο εκτός.....
Ο Ντάνιελ άφησε κάτω την κουτάλα και κοίταξε με ανασηκωμένο το ένα του φρύδι .
Ντ: πες ποια σου γυαλίσει .Αλ: μαλακας είμαι αν σου πω θα με κόψεις φέτες.
Ντ: μην μου πεις η μικρή;
Αλ: ανάλογος ποια μικρή λες;
Ντ: από κάτσε, δεν εννοείς το 16χρονο ρε αυτή είναι 8 χρόνια μικρότερη σου.
Αλ: αν θυμάμαι εσύ της δικιά σου της σκας 10 χρόνια.
Ντ: Άλεξ εγώ δεν έχω καμία και δεν θα γίνει τίποτα ανάμεσα σε εμένα και σε εκείνη .
Αλ: πραγματικά απορώ ποιον πας να κοροϊδέψεις; Εμένα ή τον εαυτό σου;
Ντ: τι εννοείς; Η Ρόουζ δεν τίποτα παραπάνω από κάποια που υποσχέθηκα σε εκείνον να προστατέψω.
Αλ: πωωω κάνε ότι θες εγώ πάντως αν θες να τα πεις σε κάποιον και εγώ και οι άλλοι δύο μαλακές είμαστε δίπλα. Αλλά θα είμαι πιο πρόθυμος αν μου δώσεις το παστίτσιο.
Του λεει χαμογελώντας του πονηρά ο Ντάνιελ το έδωσε μπουνιά στο μπράτσο πριν αγγίξει τα μακαρόνια που έφτιαχνε.
Ντ: απορώ πώς στο διάολο δεν έχεις κάνει μπαμ με τόσο που τρως;
Ο Άλεξ απλά ανασήκωσαι του ώμους του και ξάπλωσαι στην πλάτη της καρέκλας.
Η ώρα πέρασε και το βράδυ είχε φτάσει για τα καλά ο Ντάνιελ μόλις είχε βγει από το μπάνιο ενώ ο Άλεξ ετοίμαζε την ταινία στην τηλεόραση. Το κουδούνι χτύπησε ο Ντάνιελ με την μπλούζα στο χέρι , φορώντας μόνο μια φόρμα άνοιξε την πόρτα για να δει τις δύο κοπέλες να βρίσκονται στο κατώφλι του σπιτιού του.
DU LIEST GERADE
Ο Γείτονας μου
RomantikΗ Ροουζ είναι ένα γλυκό κορίτσι με αρκετά έντονα χαρακτηριστικά και το μόνο σίγουρο δεν περνά απαρατήρητη. Είναι 18 χρόνων και πάει Γ' Λυκείου. Οι γονείς της πέθαναν όταν αυτή ήταν 11ων. Την κηδεμονία της την πήρε η θεία Δάφνη αδερφή της μητέρας της...