Είμαι ακόμα στο τμήμα με τον Ιαν δίπλα μου και παρακολουθούμε από τις κάμερες τι γίνεται μέσα και έξω από το διαμέρισμα και συνεχίζω να ψάχνω στοιχεία μέσα από τον υπολογιστή του ψυχακια χάκερ/ βιαστή.
Ρ: Ιαν εδώ βλέπω ότι κάποιες μέρες προμηθεύτηκε εκρηκτικά όχι πολλά αλλά αρκετά για να ανατινάξει το διαμέρισμα ,βασικά όλων τον όροφο και να σκοτώσει όσους είναι μέσα.
Ι: κάτσε πάρε αυτό και μιλά με τον Ντανιέλ.
Μου δίνει ένα ακουστικό με μικρόφωνο.
Ντ: Τι έγινε ρε μαλακα,είμαστε έτοιμοι να μπούμε μέσα.
Ρ: ευχαριστο για επίθετο.
Ντ: Ρόζα τι έγινε?
Ρ: προσέξτε σύμφωνα με τα αρχεία του έχει εκρηκτικά, και υπολογίζω με αυτά που βλέπω από τις κάμερες η θα τα έχει σε μια τσάντα κάτω από το γραφείο ή είναι τόσο μαλακας που τα έχει πάνω του.
Ντ: τέλεια τώρα τι κάνουμε?
Ρ: δίπλα από το γραφείο του υπάρχει ένα παράθυρο στο πίσω μέρος. Αν πας αθόρυβα θα τον ξαφνιάσετε και και θα τον ακινητοποιήσετε. Έλεος και επτάχρονο τα σκέφτεται αυτά.
Ντ: καλά, καλά
Λέει κάπως και καταλαβαίνω ότι κρατιέται να μην γελάσει.
Ρ: αμάν τόσο αστεία είμαι και γελάς συνέχεια?
Ντ: Τι να κάνουμε? τέλος πάντων ας επικεντρωθούμε στον δουλειά.
Ο Ιαν τόση ώρα με κοίτα σαν εξωγήινο.
Ρ: Ιαν έχω κάτι και με κοιτάς έτσι?
Ί: όχι προς Θεού απλός την τελευταία φορά που είδε ή άκουσε κάποιος τον Ντανιέλ να γελάει ήταν πριν 3 χρόνια περίπου πριν πεθάνει η γυναίκα του και η κόρη του.
Ρ:Εεεεε?
Ι: οχ μάλλον δε το ήξερες?
Ρ: δεν πειράζει αν θέλει να μου το πει θα μου το πει αν όχι δεν πειράζει θα θέλει να το κρατήσει για τον εαυτό του. Φίλη του είμαι και θέλω να είναι άνετα μαζί μου.
Ί: Φίλος, φίλη φίλησε και φιλικά την πηδ...
Εκείνη την στιγμή του δίνω μια σφαλιάρα στον σβέρκο.
Ί: εεεε
Ρ: έψιλον, βλάκα αμάν όλοι το ίδιο πρόστυχο μυαλό έχετε.
Ι: δεν φταίμε εμείς που μόλις δείτε ωραίο άντρα αμέσως να πέσετε πάνω του να τον φάτε.
Τελως πάντων, εσύ με τη θέλεις να ασχοληθείς?Ρ: Αστυνομικός τεχνικός υπολογιστών. Οι υπολογιστές είναι κάτι που κάνω καλά, και δεν θέλω άλλο παιδί να πάθει ότι έπαθα και εγώ.
Ψελισα τις τελευταίες λέξεις, με την ρύθμιση του τι έγινε πριν χρόνια.
Ι: Ναι..ναι. ..ένταξη. ..όλα έτοιμα,..οκ τα λέμε.
Άκουσα τον Ιαν να λέει από δίπλα.
Ρ: τι έγινε?
Ί: έρχονται.
Ρ: ωραία γιατί άρχισα να βαριέμαι. Άσε που πεινασα.
Ι: ΜΜΜ και εγώ πεινασα πάω στο κυλικείο να σου φέρω τίποτα?
Ρ: Ακόμα εδώ είσαι? Άντε πήγανε ,λυμοκτωνω.
Ι: χαχαχαχα πάω πάω.
ESTÁS LEYENDO
Ο Γείτονας μου
RomanceΗ Ροουζ είναι ένα γλυκό κορίτσι με αρκετά έντονα χαρακτηριστικά και το μόνο σίγουρο δεν περνά απαρατήρητη. Είναι 18 χρόνων και πάει Γ' Λυκείου. Οι γονείς της πέθαναν όταν αυτή ήταν 11ων. Την κηδεμονία της την πήρε η θεία Δάφνη αδερφή της μητέρας της...