Διάσωση

119 8 0
                                    

Η κοπέλα ξυπνά από ένα παράξενο θόρυβο κατεβαίνει τα σκαλιά προσεκτικά και προσπαθεί να καταλάβει από που προέρχεται ο ήχος. Καταλαβαίνει ότι προέρχεται από την πόρτα. Την ανοίγει σιγά σιγά και αντικρίζει το αγόρι της.

Ρ(οουζ) : Αμάν ρε Νικ με κοψοχόλιασες.

Ο Νικ δεν μιλάει απλά με πλησιάζει μυρίζει αλκοόλ έχει ένα πονηρό χαμόγελο και τα μάτια του γυαλίζουν όταν παρατηρεί ότι φοράω μια φαρδιά και μακριά μπλούζα που καλύπτει τα εσώρουχα μου.. Αρχίζω να φοβάμαι δεν τον έχω δει ποτέ έτσι. Πάω να φύγω όμως με πιάνει από το χέρι και με τραβά πάνω του.

Ν(ικ) : Έλα μωρό μου θα περάσουμε ωραία να δεις θα σ'αρέσει.

Ρ: Νικ σταματά είσαι μεθυσμένος δεν ξέρεις τι λες.

Ν: αχου κάθε φορά η ίδια καραμέλα τίποτα πιο πρωτότυπο δεν ξέρετε να πείτε?Έλα μην ανησυχείς στην αρχή θα πονέσει αλλά μετά αν δεν μετράς τα δευτερόλεπτα θα τελειώσουμε γρήγορα.

Βγάζω μια δυνατή κραυγή από αυτά που άκουγα. Όμως μου δίνει μια δυνατή σφαλιάρα. Αρχίζω να τρέχω και πάω στο δωμάτιο μου έτσι ώστε να πάρω την αστυνομία από το κινητό μου που το είχα ξεχάσει εκεί. Δεν πρόλαβα να κλείδωσω την πόρτα και μπήκε μέσα, θυμωμένος. Με σπρώχνει πάνω στο κρεβάτι και μου σκίζει την μπλούζα.

Ρ: Νικ σε παρακαλώ σταματά

Λέω μέσα στους λυγμούς μου,ενώ  τα δάκρυα έτρεχαν ποτάμι από τα μάτια μου. Ο Νικ μου δίνει μια ακόμα σφαλιάρα και τα χείλη μου ματώνουν αυτή τη φορά.

Ν: σκάσε και σταματά να κλαίς δεν με αφήνεις να συγκεντ...

Δεν πρόλαβε να τελειώσει την πρόταση του και κάποιος τον πιάνει και τον ρίχνει αναίσθητο στο πάτωμα. Δεν μπορώ να διακρίνω τα χαρακτηριστικά του,  διακρίνω μόνο τα μάτια του γριζομπλέ με μια κυκλική κίτρινη γραμμή στην μέση της ίριδας. Τρομάζω πολύ και τον ικετευω να μην μου κάνει κακό. Βγάζει την ζακέτα του και μου τη φοράει και κλείνει το φερμουάρ. Μου λέει ότι δεν πρόκειται να με πειράξει και ότι η αστυνομία θα είναι εδώ από λεπτό σε λεπτό. Η φωνή του τόσο γαλήνια και ήρεμη.

Όντως την ίδια στιγμή μπήκαν μέσα δύο αστυνομικοί κάτι συζητάνε μαζί με τον άντρα αλλά δεν καταλάβαινα. Οι αστυνομικοί παίρνουν τον Νικ από το πάτωμα και τον βγάζουν έξω από το δωμάτιο.  Ο άντρας με παίρνει σε στυλ νύφης και εγώ ασυναίσθητα τυλίγω τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του. Το τελευταίο πράγμα που ακούω είναι η φωνή του που μου λέει να ηρεμήσω και μετά τίποτα, σκοτάδι

Ο Γείτονας μου Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang