0.1

5.2K 204 224
                                    

"Jennie Unnie!Jennie Unnie!"

Lisa'nın bağırışlarını duyunca ışık hızında mutfağa indim.

"Noluyor Lisa?Neden Bağriyorsun?"

"Jennie Unnie!Seni şirkete Çağırıyorlar!Yalnız Gidicekmişsin!"

"Niye Ki?"

"Ne Biliyim" dedi ve omuz silkti.

"Iyi peki" dedim ve hazırlanmak için odam'a çıktım. Hazır olduğum da aşağıya indim ve birşey yemeden dışarı çıktım. Maske , şapka falan da takmayı unutmadım tabii.

❖❖❖

Şirkete geldiğim de direk şu moruğun odasına çıktım  (yg'den bahsediyor çsdfxcmfk). Yolda IKON üyeleri ile karşılaştım ve onlara selam verip , tekrar yürümeye başladım.

Sonunda odasına geldiğimde iki kere kapıya vurdum. "Gel" komutunu duyunca içeri girdim. Bana Oturmam Için Koltuğu işaret etti. Oturunca Konuşmaya Başladı.

"Jennie , SM,BigHit ve Bizim Şirketimiz bir Yarışma Düzenleyeceğiz. Bu Yarışmaya Senin Jüri Üyesi Olarak Katılmanı istiyorum.

4 Tane Jüri Üyesi Olucak. Dörtünün de Rap Yapabilmesi , Güzel Sesli Olması ve Dans Edebilmesi Şart. Ve Sen hepsini yapabiliyorsun.

Kabul Ediyor Musun?"

Uzuuuun konuşması sonunda bitmişti. Aslında güzel olabilirdi. Yani Jüri üyesi falan olsam.

"Şey..Bu Şarkı , Dans ve Rap Yarışması Gibi Birşey Mi?" Diye Bir Soru Sordum.

"Evet. Yeni Gruplar Çıkarmak istiyoruz ve bunun için stajyere ihtiyacımız var. En Çokta BigHit'in."

Başımı Salladım ve Teklifi Kabul Ettim. Gülümsedi. Bende Sahte Gülümseyip Ona son sorularımı sordum.

"Iki sorum daha var"

"Nedir?"

"Jüri Üyeleri kimler?"

"Bunu 1 Hafta Sonra Yani yarışma'nın ilk gününde öğreniceksin"

"Hmm..Peki"

"Diğer sorun neydi jennie?"

"Diğer sorum yarışma ne zaman başlıyordu ama Onun da cevabını verdiniz. Neyse ben gidiyim artık" dedim ve vedalaşıp , oda'dan çıktım.

1 HAFTA SONRA

10 dakika sonra yarışma başliycaktı. Şu An Makyaj'ım yapılıyordu. Üyeler de benimle birlikte geldiler.

Hala diğer jüri üyeleri'nin kim olduğunu öğrenemedim. Makyaj'ım bitince üstümü başımı kontrol ettim.

Bir Selfie Çektim sonra Instagram da Paylaşmak Için. Bir Kadın Kapıya Vurdu ve Artık Gitmemin gerektiği söyledi.

Kızlara bana şans diledikleri için teşekkür ettikten sonra dışarı çıktım. Bir Oda'da bekliyordum. Tanıdık bir ses konuşma yapıyordu.

Arkamı Döndüm ve oda da televizyon olduğunu gördüm. Televizyonda şu an konuşma yapan adam vardı. Yani Heechul.

"Ilk Jüri Üyemiz EXO'dan KAI!" Dedi ve Yandaki Beyaz Perdede Kai'nin Mvler'den bir kaç görüntüsü belirdi. Karşımda ama uzakta olan kapı açıldı ve içerden kai çıktı.

secret love ❆ j.jk × k.jn Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin