Maskemi biraz daha yükarı çektikten sonra jungkook'a baktım.
"Biri bizi görürse biteriz"
"Endişelenme Jennie. Bak bizden başka biri yok"
"Off Biliyorum. Ama Ne Biliyim yine de korkuyorum. Neyse. Beni neden çağırdın?"
"Ha Evet. Sadece Şu Yarışmada Olan Olayları pek Kafana Takma. Yani..seni anlıyorum çünkü bende aynı şeyleri hissediyorum. Sakin Olmaya Çalış. Hiç Fanlarının paylaşımlarını gördün mü?"
"Ne Paylaşımı?"
"Instagramda Fanların senin sinirlendiğini fark ediyorlar. O kadına zaten çok küfür etmişler."
Başımı salladım ve artık gitmemiz gerektiğini söyledim. O da onayladıktan sonra beni eve bıraktı.
Pazartesi
Yarışmanın olduğu binaya girdiğimde hepsi başıma toplanmıştı. Bana Jungkook ve Benim Parkta olduğumuz fotoğrafları gösterdiler.
"Jennie"
Jungkook'un sesini duyunca ona döndüm. Yanıma gelip , bana telefonundan haberi gösterdi.
"BLACKPINK kim jennie ve BTS jeon jungkook ***** parkında birlikte görüntülendiler..."
Sesli Okumuştum. Altında ise Bizim Fotoğraflarımız vardı. Işte şimdi sıçmıştık.
"Napıcaz?"
Diye sorduğumda bir süre yüzüme baktı. Sonra "bilmiyorum" Diye Cevapladı.
Yarışmadan sonra bay yang beni şirkete çağırdı. Azar işiteceğimi biliyordum. Oldukça hızlı bir şekilde oraya gittim.
Yükarı Çıktım ve kapıya iki kere tıklattım. Gir komutunu verince içeri girdim. Otur işareti yaptı . Oturdum.
"Jennie..Sen Naptığını sanıyorsun?Bu senin Kariyerine zarar verebileceğini bilmiyor musun?Antilerinin ne kadar çoğaldığının farkında mısın?"
Sadece başımı sallamakla yetinmiştim.
"Sana Ceza Vermem Gerek Biliyorsun değil mi?"
"Çok Üzgünüm Bay Yang."
"Jungkook Ile sevgili misin?"
"Hayır. Öyle birşey söz konusu bile olamaz. Sadece Yarışma Hakkında konuştuk."
"Telefonuna 1 ay el koyucam.Telefonunu masama bırak ve doğru yurda git. Ayrıca yarışmadan başka bir yere gitme. 1 Hafta boyunca"
Yine sadece başımı salladım ve telefonumu tamamen kapatıp masasına koyduktan sonra yurda gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret love ❆ j.jk × k.jn
Fanfictionherşey jennie ve jungkook'un bir yarışma da jüri üyeleri olarak seçilmeleri ile başladı...♡ ↬tüm haklar jenkook'un gizli aşkında saklıdır ↫ ➸jenkook♡