0.4

2.8K 153 31
                                    

Yarışma Bittikten sonra doğru şirkete gitmiştim. Bay yang'ın olduğu oda'nın önüne gelince derin bir nefes aldım ve kapıyı hafifçe tıklattım.

"Gel"

Içeri Girdim ve Bana Otur Işaret yapınca koltuklardan birine oturdum.

"Ne vardı jennie?"

"Bu yarışmada artık jüri üyesi olmak istemiyorum."

"Neden?"

Kaşlarını çatmıştı. Ona nedenini söyliyeceğim ama iddiaya girerim bana 'saçmalama' diyecek.

"Haksızlık yapılıyor. Bu haksızlıklar olurken konuşmak istiyorum ama sürekli oradaki kadın bana susmamı işaret ediyor. Bunlar sadece diş görünüşe dikkat ediyorlar. Şimdiye kadar o kadar güclü sesli yarışmacılar geldi ama hepsini geri çevirdiler. Çünkü Görünüşleri iyi değilmiş. Cidden Böyle Bir Yarışmada Neden Jüri Üyesi olayım ki?"

"Jennie Saçmalama. Onlar Bu işten senden daha iyi anlıyorlar. Bırak ta işlerini yapsınlar. Sende orada jüri üyesi olmaya devam ediceksin. "

Demiştim işte. Neden Jungkook ve kızlar dışında kimse beni anlamıyor? Birşey Demeden Odayı terk ettim ve dışarı çıktım.

Beni bekleyen arabaya bindim. Yurda gidiyorduk.

Yurda Gelince Kızlar Bir sürü soru sordular. Onlara yorgun olduğunu ve yarın konuşacağımızı söyleyip Odam'a gittim.

Yarın şu lanet yarışma yoktu. Ne güzel değil mi?

Pijamalarımı giyip yatakta bağdaş kurdum ve telefonumla ilgilenmeye başladım. Birden tanımadığım bir numara beni arayınca kaşlarım çatıldı.

Açmak ve açmamak arasında kalmıştım ama en sonunda açmaya karar verdim.

"Efendim?"

"Selam Jennie , Ben Jungkook"

Jungkook mu? Numaramı nerden buldu ki?

"Jungkook?Numaramı nereden buldun?"

"Joy sağolsun"

Ah,Tabi ya.. Ben Gözlerimi Devirirken o konuşmaya devam etti.

"Seni birşey sormak için aradım"

"Sor?"

"Yarın müsait misin?"

Bunu neden soruyor ki şimdi? Ne cevap vermeliyim?

"E-Evet. Neden?"

"Buluşabilir miyiz diye sorucaktım"

Bu biraz Tehlikeli olabilirdi. Sasaenglerimiz var. Oppacılar var.

"Bilmem. Bu biraz Tehlikeli olmaz mı sence de?"

"Biliyorum Jennie. Bilinmeyen bir yerde buluşacağız zaten.Seninle yarışma hakkında konuşmak istiyorum"

"Peki"

"**** parkını biliyor musun?"

"Evet"

"O zaman saat 7:00de orada ol"

Kabul Ettim. Birbirimize iyi geceler diledikten sonra telefonu kapattım ve yarın ne giyeceğime karar vermek için dolabı açtım.

secret love ❆ j.jk × k.jn Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin