Sabah Rose'un beni Dürtmesi ile kalktım. Hazırlanıp , aşağıya indim. Kahvaltımı yaptıktan sonra şöför ile yarışmanın olduğu yere gittik.
(Giydiği)
Sonunda Geldiğimizde arabadan indim ve beni bekleyen fanlara el sallayıp, içeri girdim. Dışarısı fan kaynıyordu. Sadece Benim değil , Jungkook , joy ve Kai'nin de fanları vardı.
Kapıda kocaman "JENNIE"yazan odaya girdim ve koltuğa oturup, kahve istedim. Kapı Tıklatılınca "gir" komutunu verdim.
Içeri Bizim Kızlar yani Blackpink ve Red Velvet Üyeleri Girdi. Ayağa Sevinçle Kalkıp onlara teker teker sarıldım.
Koltuğa oturup, sohbet falan etmeye başladık ve haftasonu nerede buluşacağımıza karar vermeye çalışıyorduk.
"Exo ve Bts üyelerinin hepsi buradaymış." Dedi Yeri Sevinçle.
"Niye Bu Kadar Çok Sevindin Bücür?" Diye Sordu Jisoo.
"Çünkü Sehun da burda kk" Dedi Joy.
"Yaahh Unniee!" Dedi Yeri Kızmaya Çalışarak ama Gülümsemesini engelleyemiyordu.
Joy ve Benim Gitmemiz Gerekince Vedalaştık ve Odadan Çıktık.
"Joy sen git benim lavabo'ya gitmem gerek" dedim. O da Kabul Edip Gitti. Lavaboların Olduğu Tarafa Doğru Ilerledim ve Kolumun Tutulması ile Durdum. Yanı zorunda kaldım.
"Jungkook?"
Kolumu Bırakıp , Ensesini Kaşıdı.
"Şey..Dün Sana Biraz Kaba Davrandığım için üzgünüm"
"Önemli Değil" dedim ve Lavabo'ya girmeyi denedim ama yine kolumdan tutuldum.
"Efendim Jungkook?"
"Bana Kızgın Mısın?"
Nefesimi Dışarı Verdim. "Hayır , hayır ve hayır. Artık şu lanet lavabo'ya girmek istiyorum!"
Kolumu bıraktı ve eli ile içeri girmemi işaret etti.
❖❖❖
Yayın Bittiğinde Sinirle Elimdeki Kağıtları masaya fırlattım ve orayı terk ettim.
Çok Fazla Sinirlenmiştim çünkü haksızlık yapılıyordu.
Yanımızda duran ve iddiaya göre ses,dans ve rapten anlayan kadın ve adamlar sadece güzelliğe dikkat ediyorlardı.
Bu Fazlasıyla Sinirimi bozmuştu. O Kadar Yetenekli Kız ve Erkekler Geldi. Ama Onlar Bizim Oylarımıza Rağmen Onları Dış Görünüşleri Yüzünden geri gönderdiler.
Odama Girip , Koltuğa Oturdum.
"Unnie Sakin Ol" dedi Lisa Yanıma oturarak.
"Nasıl Sakin Oliyim ya!? Yaptıklarını gördünüz mü?!"
"Evet Unnie televizyondan izledik" dedi Rose.
"Sinir Bozucu!" Dedi Wendy.
Wendy'nin yanına oturup , sarıldım. O da bunları yaşamıştı. O kadar güzel bir sese sahipken insanlar onun dış görünüşü ile dalga geçtiler. Onun şişman olduğunu söylediler ve bu Çok Fazla Zayıflamasına Neden Oldu.
Joy'da gelince Birlikte Dışarı Çıktık. Dışarı Çıkınca sohbet eden bts ve exo üyeleri ile karşılaştık.
Bizi Fark Eden Suho Gülümsedi ve Selam Verdi. O selam verince hepsi bize dönüp baktılar. Onlar Konuşurken Ben kenardan geçip , dışarı çıkacakken Yine(!) Kolum Tutuldu.
"Aish Cidden Jungkook Şunu Yapmaktan Vazgeç. Koluma Karşı Birşey Mi Hissediyorsun Yoksa?Üzgünüm ama o ölene kadar hatta öldükten sonra bile yani her zaman Benim olucak"
Bu dediklerime gülmüştü ve kolumu bırakmıştı.
"Sadece Çok Fazla Sinirlenmemeni söyleyecektim."
"Bu Elimde Olan Birşey Değil"
"Bu Arada Senden Lisa'nın numarasını isteyecektim"
"Hani Ondan Hoşlanmıyordun? Yalancı."
"Hayır Hayır! Yanlış Anlama. Şey..V Hyung istedi de.."
"Ah, anladım. Peki" dedim ve telefonumu çıkartıp, Lisa'nın numarasını verdim. Verdikten sonra teşekkür etti ve gitti. Bende bizi bekleyen arabaya bindim. Kızlar da gelince yurda geri döndük.
Jungkook'tan
"Kookie Buraya gelmelisin hemde hemen!" Bana Seslenen Jin Hyung'un yanına gittim. Elime tableti tutuşturdu ve "bak!" Dedi.
Tablete bakınca bir video vardı. Video'ya tıkladım ve benim Jennie Ile Tartıştığımız görüntüler vardı.
Bundan haber yapılmıştı.
"Siktir!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret love ❆ j.jk × k.jn
Fanficherşey jennie ve jungkook'un bir yarışma da jüri üyeleri olarak seçilmeleri ile başladı...♡ ↬tüm haklar jenkook'un gizli aşkında saklıdır ↫ ➸jenkook♡