Önce benim kim olduğumu ve burada ne yaptığımı sordu.Ona olan biteni anlattım.İsmimin Nil oldugunu söyledim. Herhalde bana acımìş olacak ki beni yanına aldı.Karnimin ac olup olmadigini sordu. Ben ise kıvranıp buzülerek aç oldugumu soyledim.Ama çok utanmistim.Acaba bu soyledigim dogru muydu?
Beni aldı . Cok şık bir lokantaya.götürdu.Karnımı doyurdu.Hayatım da hic boyle bir insanla karsılasmamıstım.Beni boyle bir.lokantaya göturdugune gore zengin birisi olmaliydi.Öyleydi de...
Sonra beni evine goturmek istedi.Bende kabul ettim.Acaba etmese miydim? Ama sokaklardan daha guvenli olacagı kesindi.Yollar çok uzundu.Evi uzak olmalıydı.Nihayet zaman gecti ve biz evinin onune geldik.Evi rüya gibiydi.Çok büyüktü.Kapıda bizi evin görevlileri karsıladı.Önce bana bu pis kız nereden geldi diye baktilar.Beni sevmemislerdi anlaşılan.Bana kötü bakiyorlardi.Usulca salona gittik.Salon cok guzel ve ihtisamliydi.Adam gorevlilere odamın hazirlanması gerektigini soyledi.Onlar da hazirlamaya koyuldular.Adam bana kac yasindasin diye sordu. 15 dedim.
-"Okula gidiyor musun ? "dedi.
-"Bir sureligine ara vermek zorunda kaldim".
Ailemin maddi durumu yetersizdi.Babam beni calistirdi ama ben calismak istemedim.Okula gitmek istedim .Okula gittigimde basarili bir ogrenciydim.
AMA OLMADİ OKUYAMADIM.
-"Sana bir teklif sunucam.Eger benimle kalırsan seni okuturum ve butun egitimini ben karsılıcam" dedi.Ben kararsızdım.Acaba bu yaslı adam neden bana bu kadar özen gösteriyordu.Bunun altinda yatan baska birsey mi vardı?
Basta bunları hic dusunmeden EVET dedim ama sonralari bu fikir aklımı kurcalamaya basladı.O gece ismini ögrendiğim TAYFUN AMCA bana odamı gosterdi.Oda cocuk odasiydi.Acaba benden baska bu odada kim kalmisti.Benden baska birileri de mi vardı bu evde? Ama bu sorularin cevabini ogrenmek icin cok yeniydim burada.Tayfun Amca bana yatacagım yeri gösterdi.
Yatağa uzandım.Ama yatamiyordum.Yeni bir yerde uyumak insana zor geliyordu.Adaptasyon sureci gerekliydi.Acaba annem ne yapmıştı? Ben gittikten sonra babam onu dövmüs mùydü? Annem simdi perisan olmustur. BEN GİTTİKTEN SONRA belkide bisey olmamıştır.Belki de babam dovmemistir.Kendimi olumlu seylere hazirlamam gerekiyordu.
Zorda olsa yatmaya calıstım.Sabah olmustu.Kalktım.Asağıya indim.Beni bekliyordu.Hayatımda göremeyeceğim kadar güzel bir sofra bekliyordu beni.İlk defa böyle birseyle karsılasmıstım.Sevindim.
-"Günaydın "dedim.
-O da bana " günaydın ,sanki hic uyumamıs gibisin "dedi.
-Evet uyuyamadım.İnsan ilk defa yasadıgı bir yerde kalinca uyuyamıyor.Hem annemi de ozledim.Sahi size birsey sormak istiyorum.Yolda ilk defa gordugunuz birini neden evinize aldınız? Hic korkmadiniz mi ? Ben belki hırsız olabilirim .Belki kotu bir insan olabilirim.Bence insanlara bu kadar güvenmemelisin"dedim.O ise bana
ben seni sandigindan da iyi tanıyorum dedi.Ben ise anlayamadım.Ama gercek olan şuydu gercekten bu insana guvenmeye baslamistim.Beni ona ceken birseyler vardı.Ne oldugunu çözemedigim seyler...
Nihayet kahvaltımız bitmisti.Tayfun Amca'nın bana yeni aldigi kıyafetleri giydim.Kalktık
Yola koyulduk.Nereye gittigimizi bilmiyordum.Ama çok geçmeden anladım.Tayfun Amca galiba beni okula yaziyordu.Cok sevindin,çok mutlu olmuştum.Ne diyecegimi bilmiyordum.Galiba bu adam beni önemsiyordu.Ama neden bana bu kadar iyi davranıyordu? İyilik yapmasının nedeni neydi? Ama benim icin simdilik bunlar önemsizdi.Okula gidiyordum, OKUYACAKTIM. Yeni bir yer , yeni arkadaslar bekliyecekti beni.En önemlisi yeni bir hayat ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatla Yüzleşmek
Ciencia FicciónKendi geçmişinizi asla gizleyemezsiniz .Yalnızca başkalarına anlatamazsınız.Küçük bir kızın ve onun annesinin yaşadığı zorluklari anlatan bu kitap herkesin yüreğine işleyecek.