Ceasul ticaie

7 3 2
                                    

   Ella statea la geam si se gandea la Roscoe in fiecare zi. Singura ei raza de  soare era prietena ei cea mai buna, Dove. 2 ani mai tarziu de la fapta, Ella s-a mutat intr-o casa pe care o inchiriase de la Dove.
   
    In tot acest timp, compania Johnson a dat faliment iar de la viata de dintr-o vila, Roscoe si familia lui au ajuns in a trai intr-un cartier parasit, cam murdar, intr-o casa micuta. La inceput, cand a auzit de la tatal sau, Roscoe nu a crezut ca Ella putea face asa ceva insa atunci cand a vazut inregistrarile de pe camerele de supraveghere, i s-a rupt inima. Cum putea fiinta pe care o iubea cel mai mult sa-i faca una ca asta?
      Roscoe îsi ineca amarul prin fumarea tigarilor si consumarea alcoolului din putinii bani pe care familia sa îi mai avea. Ramasese cu un prieten, Nick. Nick si Roscoe erau cei mai buni prieteni inca de mici. Acesta a observat schimbarea de caracter in Roscoe. Facea tot ce putea ca sa-l opreasca din obiceiurile proaste, dar de fiecare data cand incerca sa vorbeascu despre Ella cu el, Roscoe se intrista, infuria si apoi pleca. Era vizibil ca era ranit.
"Am sa te gasesc si am sa te fac sa platesti! Nu vei scapa asa usor, Ella Vanderbuilt!" spune el, luand inca o gura din bautura sa.
        Deoarece a ramas fara bani, Roscoe a trebuit sa se lase de facultate precum sora lui, Rita. Cei doi munceau zi si noapte pentru a primi o bursa la o facultate, Roscoe avand si un job la care trebuie sa mearga zilnic. Practic, toata familia i-a cazut pe umeri, din cauza lui Ella. Cu toate acestea, Roscoe nu si-a pierdut niciodata dorinta de a o gasi pe Ella, dar nu pentru a se impaca cu ea, ci pentru a o face sa plateasca pentru ceea ce a facut.
      
      Acesta angaja fel de fel de oameni (P.I) pentru a o gasi pe Ella, insa in 6 ani, niciunul nu a fost in stare sa o gaseasca. Pana la urma, in tot acest timp, Roscoe a intrat intr-o facultate buna, aceeasi ca si sora lui, unde a cunoscut-o pe Agnes. Cei doi au inceput prin a fi colegi de banca, la prieteni foarte buni iar mai apoi s-au pus impreuna. Agnes il iubea foarte mult pe Roscoe, iar Roscoe foarte mult pe Agnes. Mereu spunea ca Agnes îi alina durerea, Agnes era acolo unde Ella nu, si a fost aproape de el cand Ella era departe. Intr-un final, Roscoe s-a decis ca dorea sa-si petreaca restul vietii cu ea, si cei doi sunt logoditi. Nunta lor este planificata pentru anul urmator, si ei sunt foarte nerabdatori. Dar, Roscoe tine secret trecutul lui fata de Agnes. Nu vrea sa o faca sa se simta prost, sa o intristeze, asa ca Roscoe, familia lui si Nick nu aduc vorba sub nicio forma de Ella sau de orice ce are legatura cu ea prin preajma lui Agnes

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 19, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ai fost a meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum