O fapta pe care o voi regreta

39 6 2
                                    

   Familia Ellei are nevoie de bani, mare nevoie de bani. Mama ei, Maria este bolnava, si nu are bani de tratament. Acestia au fost si au imprumutat bani de la un om de afaceri ce detine un cazino pe nume Anthony. Parintii Ellei defapt...au jucat murdar un joc de casino cu Anthony si au castigat banii. Acestia trebuie sa ia tratamente speciale deoarece atunci cand au o suma mare de bani o cheltuie imediat pe...droguri. Ella trebuie sa aiba grija de parintii ei deoarece îi iubeste, evident. In ciuda tuturor acestor lucruri, nu l-a vazut niciodata pe Roscoe ca o sursa de bani. Ei doi se iubesc cu adevarat. Dar...
     Intr-o zi, Ella si familia ei erau intr-o situatie foarte proasta. Ella este o artista si picteaza in fiecare zi. Cu toate ca are talent, sa gasesti un cumparator de tablouri nu este chiar asa de usor, si, atunci cand o face, mai bine de jumatate din suma castigata se duce la parintii ei. Ea crede ca o sa se duca sa isi ia de mancare, sa se ingrijeasca, dar, ei folosesc toti banii pentru a achizitiona substante interzise.
        Ella era disperata. Parintii ei nici macar nu au platit facturile si nu mai aveau niciun ban. Atunci...si-a adus aminte de documentul confidential al tatalui lui Roscoe. Familia Ellei cum a auzit de asa ceva, i-au spus sa se duca la Carson si sa-i vanda documentul care apartinea lui Johnson Corporation pe o suma mare de bani. Ella stia ca asta insemna sa îsi tradeze iubitul...insa o facea pentru familia ei, asa ca a facut-o. Si-a amintit codul spus de tatal lui Roscoe si a luat documentul, pe care l-a vandut lui Carson.

HEYYYY! Mda..stiu ca ma tot las de Wattpad si ma reapuc, dar hey, macar vin de fiecare data cu o noua poveste :) Multumesc ca ati citit pana aici (voi continua povestea, desigur, si o voi termina indiferent de ce se intampla) si va rog sa scuzati eventualele greseli de orice fel :))) Daca va rog dati si voi Follow pe Episode cine are la DiannaOfficially. Ms si va iubbbb 😘😘😘

 Ms si va iubbbb 😘😘😘

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Ai fost a meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum