Yeni hayatıma soğuk,tozlu ve boğuk bir havayla karanlığın içinde başladım.
Annem'i kaybetmenin üzerinden neredeyse 1 ay geçmişti.Kendime gelememiştim bu süre boyunca,ve gelmekte istemiyorum.Annemi kaybetmeden önce,annem bana herzaman yol gösteriyordu.Beni birçok konuda teselli edip bilgilendiriyordu,fakat artık ne yol gösteren bir annem vardı,nede sağlıklı bir ben.
Annem'i kaybettiğimden beri yapmadığım şeyleri yapmaya başladım.Her gün bar'a gidip içki içiyordum ve en kötüsüde uyuşturucuya başlamıştım,bağımlı olmuştum.
Uyuşturucu,hayatımda yaptığım iyi şeylerden diyemem ama annemden beri beni rahat hissettiren tek şeydi.Kendimi aşıp bir bar bile satın almıştım,barda uyuşturucu bol miktarda bulunuyordu.Polislerin gelme olasılığına karşı birsürü önlem alındı.Zaten gelsede hiç birşey olmazdı babam bizi kurtarırdı.
Babam zengin birisi ve bir çok yerdede sözü geçiyor ama şerefsizin teki.Annem öldüğünde yas sadece cenaze günü tutmuştu,annem öldükten neredeyse bir hafta sonra kendisine bir fahişe bulmuş ve onunla evlenmişti.
Onlardan o kadar iğrendiğim kadar başka birşeyden iğrenmiyorum,annemle ben çok iyi anlaşıyorduk o benim hem annem hemde en yakın arkadaşımdı diyebilirim.Annemin ölümü hastalandığı kanser yüzünden oldu,bir ayını neredeyse hastanede geçirdi,ama daha fazla dayanamadı.öldü.
Annem öldüğünde babam benim üstüme hiç gelmemeye başladı,zaten gelmesinide pek tavsiye etmiyorum.Bana istediğim şeylerin hepsini aldı,beni paraya boğdu.Yapmaya çalıştığı şey ise bu kadar parayı al ve sus.
Kendime hemen babamdan ve o fahişeden ayrı bir ev tuttum.Okulda kaydımı bu bir ay boyunca dondurdum.Okula gitmeye hiç hazır değildim.
Kendimi uyuşturucuya verdim,kendime bir bar aldım ve orada rahatlamaya baktım.Bar'ı almamın nedeni para geliri değildi,aslada olamazdı sadece orada ben ve benim gibi olanların rahatlaması için almıştım.
En yakın arkadaşım Ada oda uyuşturucu bağımlısıydı ama o gerektiği kadar içiyordu,benim kadar içmiyordu.Genelde o benim yanımda olunca ayık olmaya çalışırdı çünkü dediğine göre ben fena uçuyormuşum.
Babam bugün beni aramış ve okuldaki kaydımı açtırdığını yarın okula gideceğimi söyledi.Lanet olsun,ben okula gitmek istemiyordum.Uyuşturucuya okulda izin veriyorlarmıydı,hayır napıcam ben.
ARKADAŞLAR BEN YENİ BAŞLADIM HİKAYEYE UMARIM BEĞENİRSİNİZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Karanlık
Teen FictionKarşıma çıkan her şey yetersiz.Soluduğum her şey yetersiz. Dalgalar,odalar,mekanlar,sevgiler yetersiz.Suların tadı yetersiz.Günlerin uzunluğu yetersiz.Haftaların günleri yetersiz. Ve bana geceler yetmiyor.Günler yetmiyor.Insan olmak yetmiyor.Sözcükl...