3.Bölüm

27 3 1
                                    

Müdürün odasını bulduğumda derin bir nefes alıp içeriye girdim,içeride 40 yaşlarında orta boylu,zayıf,kel bir adam beni selamladı.

"Buyur kızım ne istemiştin?"derken tatlı görünmeye çalıştığı her halinden belliydi.Ama o kadar kötü rol yapıyordu ki buna inanmak gerçekten çok zordu.

"Birinci olarak,bana sakın kızım deme.Ikincisi ise bu okula yeni geldik ben ve arkadaşlarım sınıfları söyle!"dedim tıslayarak,bana kızım denilmesinden nefret ederdim.Bu kişi her kim olursa olsun.

"Biraz kibar ol karşında askerlik arkadaşın yok senin!"dedi bana sesini yükselterek.

"Moruk!Seninle zaten askerlik arkadaşı olamam anca dedem olur,tipe bak salak adam şimdi söyle sınıfları"diye bağırdım,adam birşey demek için ağzını açmıştı ki kapattı.Arkama baktığımda bir topluluğun dersten çıkmış bizi izlediklerino gördüm.Görsünlerde tanısınlar bari veletler.

"Batuhan keskin,Aleda arslan,Ada gürsoy,Eda keskin,Berke Sancak bu kişiler yeni kaydolanlar doğrumudur?"dedi bana bakarak kafamı aşağı yukarı sallayarak hemen şu lanet sınıfları söylemesini diledim.Ve evet eda ve batuhan kardeş.

"Aleda arslan,ada gürsoy ve berke sancak 2E'de geriye kalanlar 2A'da hemen sınıflarınıza yerl-"sözünü keserek.

"Bizim hepimizi 2E'ye alıyorsun"dememle bana ağzı açık saşkınca baktı.

"Bunu öyle demenle yapamayız ne dediysem o hemen sınıflarınıza"demesiyle masasının etrafından dönüp boğazına yapıştım.Kısa boylunun tekiydi zaten ayağa kalkınca dahada belli oldu.

"B..bıraksana delirdin mi sen"dedi nefes almaya çalışarak.

"Hepimiz aynı sınıfta olucaz dimi hoca"tıslayarak söylediğim karşısında kafasını aşağı yukarı salladı.

"Tamam hepiniz 2E desiniz"dedi o sıradada boğazını ovuşturuyordu.Yazık

"Babanı arıyorum hemen bu ne rezillik böyle"demesiyle alayla ona baktım.

"Benim babam yok moruk,şimdi kimi arıyosan ara siktir"diyerek odadan çıktım.Bizi izleyenler bana şaşkınca bakarken onlara bakmayarak direk bizimkilerin yanına gittim.

Gittiğimde hepsi birşeyler anlatıp hala gülüyorlardı.Saatime bakarak dersin başlamasından neredeyse 20 dakika geçmişti.Çocukların yanına giderek

"Hepimizi ayarladım 2E' deyiz moruk biraz sorun çıkardı ama hallettim hadi şu boktan sınıfa gidelim"dedim hepsi tamam anlamında kafasını sallayıp peşimden geldider.Müdürün odasını ararken görmüştüm 2E'yi gördüğüm yere doğru ilerlemeye başladım.

2E tabelasını görünce durdum ve kapıyı çalmadan içeriye daldım.Öğretmen ve oğrenciler şaşkınca bakarken en arkaya doğru ilerledim.En arkaya yerleşen ve en arkanın önünde olan sırayı görünce hemen yanına gittim.

"Kalkıyosunuz burdan!"dedim tıslayarak ilk önce bana şaşkınca bakarak ne dediğimi idrak etmeye çalıştılar sanki.

''Nedenmiş o biz buradayız en başından beri sen gidiyorsun şimdi''dedi kendine çok güvenen sarışın kız,etrafıma baktığımda hocada dahil herkes bizi izliyordu.Arkamdada bizim çocuklar vardı.Berke ve batuhana işaret yaparak kızı gösterdim.Kafalarını 'tamam'anlamında salladıktan sonra kıza doğru yürüdüler o sırada bizi film izler gibi izleyen hoca çözüldü ve konuşmaya başladı.

''Napıyorsunuz kızım orada nasıl bir terbiyesizlik bu kapıyı çalmadan giriyorsunuz,bide üstüne üstlük öğrencilere kötü davranıyorsunuz ne bi özür ne bişey''diye söylenmeye başladığında sözünü kesip

''Tamam kes be ne çok konuşuyorsun sen öyle dersine bak hoca''dedim bana ağzı açık bakarken diğer öğrencilerinde kıkırdadıklarını duydum bu sözüm karşısında ne hocayı nede öğrencileri tınlayarak,önümdeki kıza döndüm.

Kız bana bir bakış atarak hemen kalktı,ve önlerde bir yere geçti.Batuhan'la berke'ye dönerek 

''Ne dediniz kıza''dedim otururken bir ön sıramdan bana dönen batuhan'a bakarak.

''Sadece eğer kalkmassa çıkışta onu sikebileceğimizi''dedi omuz silkerek ilk defa hoşuma gitmişti.Ve gülmüştüm.

''İyi demişsiniz''dedim hafif tebessümle herkes şaşkın bir şekilde bana bakarken.Ada konuştu.

''Sen güldün mü az önce''dedi gülerek.Eski halime dönerek cevaben sadece omuz silktim.Bizimkilere baktığımda.

Ada ve ben en arka sırada yan yana oturuyorduk.Önümüzde Batuhan ve Berke vardı.Eda ise yanımıza sandalyesini çekmiş bizim sıraya dahil olmuştu.

İğrenç bir yerdeyim okul iğrenç bir yer nefret ediyorum.NEFRET..

Sınıfı incelerken birçok gözün hala benim üzerimde olduğunu unuttuğum gibi hocada bana bakıyordu,ayağını yere vurarak birşey bekliyormuş gibi bir hali vardı.Bu halini görmezden gelerek cebimden telefonumu ve kulaklığımı çıkardım.İlk önce kulaklığı telefona takarak sonra kulaklığı kulağıma taktım.Telefonumu elime alıp şarkı açtığımda kafamı ritimle sallamaya başladım.

Hocaya baktığımda,önce bana baktı daha sonra sabır dilenirmişcesine yukarı baktı ve arkasına geri döndü.Bizim çocuklara baktığımda batuhanda benim gibi müzik dinliyordu.Ada yanımda elindeki kalemle uğraşıyordu ve edayla konuşuyordu.Berke ise hocayı dinliyordu.Berkeyi dürterek.

''Gerçekten mi''dedim hayretle kalkan kaşlarımı ona yönelterek.Kafasını 'ne oldu' der gibi sallayınca devam ettim.

''Gerçekten dersmi dinliyorsun''dedim şuan sayısal bölümdeydik ve bu berkenin en sevdiği şeylerdendi.

''Ne olmuş madem geldik birşeyler öğrenelim''dedi ona ifadesiz bir şekilde bakarak.

''Ne bok yiyorsan ye''dedim ve kulaklığımın düşen tekini tekrar taktım ve kafamı sıraya gömdüm bu saçma şeye daha fazla dayanamayacağım.

Dersin bitiminde sınıftan herkesten önce çıkmış,bahçedeki çardaklardan ilk oturduğumuza oturmuştuk.Karşıdan bize doğru gelen kıvırcık saçlı çocuğu gördüğümde,gözlerimi ona diktim.Batuhanda fark edince oda aynı şekilde ona bakmaya başladı.Çocuk yanımıza geldiğinde nefes nefese kalmıştı.

''Hey merhaba''bana bakarak söylediği şeye cevap vermeden ifadesiz gözlerle ona baktım.Masadaki herkes şuan onu izliyordu.Ne yumurtlayacağını merak ediyordum açıkcası.

''Bu arada ben can.Sizin sınıftayımda''kekeleyerek konuşuyordu. ''Hani bugün sana müdürün odasını göstermiştim,sende beni pataklamıştın biraz''bu çocuğu gözüm bir yerden ısırıyordu,bu sabahki çocuktu.

''Evet''dedim sesim soğuk çıkmıştı.Öyle olucaktı.

Batuhan çocuğa çatık kaşlarla bakıyordu. ''Ne istiyorsun lan'' batuhan aklımdan geçen soran soruyu sorarken çocuğa baktım.

''Benide aranıza alırmısınız''

''Hayır'' sesim çok kararlı çıkmıştı.O bi madde bağımlısı değildi,olmasıda gerekmiyordu.

''Ama-''

''Hayır''

''Tamam''diyerek olduğumuz çardaktan uzaklaştı.Önüme dönerek kulağıma kulaklığı taktım,kafamı sıraya gömdüm.Ani gelen bir fikirle sıkılmaktan vazgeçip.

''2.derse girmeyip,spor salonuna gidelim''dedim emir veren bir sesle.Herkes kafasını sallayınca binaya doğru yürümeye başladık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Derin KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin