Merhabaaaaaaa Bayağıdır yoktuk. Kusura bakmayın. Şimdi bir anket yapıyoruz. Ve yazarla beraber yani umarım o da katlır ankete. Ve tabiki watty halkının hepsi bekliyoruz.
aysenurcann4
....bekliyoruZ yazar
.poncikkgirll6
bbeyzanur_baykut
URFALI_KIZ
gecebygl
sibelfdn_
minikkedi111
Mercanmedine
AguiaFeminina
fatma_nur02
-_dark_life_-
BayanRigel
nanelisakiz
poncikkgirll6
Gecenin_tutsakperisi
bbeyzanur_baykut
sonbirdalsigara
ghosetrider.
funda3532
Sayka02
asatirdilan
ilaydakaracak
mervewcicek
KARAGULUN26.
esra_0625
gelmemeye-giden-kizAnkete katılın. Ve kusura bakmayın etiket için. 😛😜😜😛😛😜😜😘😚
Yap-boz (puzzle) yapıp hiç duvara astınız mı?
Ruh haliniz bu aralar nasıl?Sabah işe gitmek üzere evden çıktınız. Durağa yaklaştınız ve bineceğiz otobüs gözlerinizin önünden geçip gitti ve yetişemediniz. Ne yapardınız?
Atatürk'ü sevenler: 10 Kasım 9.05'te saygı duruşunda bulunmayanlara karşı tavrınız nasıl olur?
3 şeritli ve bilmediğiniz bir yolda trafik sıkıştığında hangi şeride geçersiniz?
KADINLARA ÖZEL: İffet ölçer anket: Herkesin içinde kahkaha atar mısınız ?
ERKEKLERE ÖZEL: Günlük hayatınızda tespihin yeri nedir?
Alışverişlerinizi hangi marketlerden yaparsınız?
Yemeklerinizi genelde nasıl yiyorsunuz?
Eskisi günlerdeki gibi ........... olmak isterdim.Gün içerisinde yediğiniz hangi öğüne daha çok özen gösteriyorsunuz?
Facebook, twitter, e-mail vb. hesaplarınızın şifrelerini paylaştığınız biri/birileri var mı?
Uykusuzluk sorunu yaşıyor musunuz?
En tatlı sabahlar .......... başlar.
Facebook profil fotoğrafınızı ne sıklıkta değiştirirsiniz?
Küçükken karınca yer miydiniz?
Hangi gazeteyi/gazeteleri okuyorsunuz?
Hiç; pazar günü sabahı kalkıp, günlerden pazar olduğunu unutup, işe gittiniz mi?
Hayatınızda hiç "kıl payı kurtuldum"dediğiniz bir vakit oldu mu?
Sizce soyadı ile en çok çelişen kamuoyu insanı kimdir?
Hiç monoraya bindiniz mi?
Dostoyevski soruyor: Kolay elde edilmiş bir mutluluk mu, yoksa insanı yücelten acı mı daha iyi? Evet, hangisi daha iyi?
Milli piyango çekilişinde sizce hile var mı?
Günlük hayatınızda en fazla kullandığınız '5N 1K' sorusu hangisidir?
Mehmet Akif Ersoy'a sormuşlar; 'Bazan mı bazen mi?' diye, Mehmet Akif Ersoy; "Bazan bazen, bazen de bazan" şeklinde cevap vermiş. Peki siz günlük hayatta hangisini daha sık kullanırsınız?
İnandığınız şeyi mi yapıyorsunuz yoksa yaptığınız şeye alışmaya mı çalışıyorsunuz?
i
Ölünce sizi kimin yıkamasını istersiniz?Çocuğunu kreşe yollayan ailelere ayda 30 lira maddi destek kararıyla ilgili ne düşünüyorsunuz?
Bu sene KPSS'nin atama tarihi 10 Eylül, işbaşı tarihi ise 11 Eylül olarak karar verildi. Bu durum atanan vatandaşlar için nasıl bir sonuç doğurur?
Biriyle uzun yılardır görüşüyorsunuz ve evlenmeyi düşünüyorsunuz. Birbirinizi seviyorsunuz, aranızda ki saygıda sonsuz, fakat anlaşamıyorsunuz. Sizce sevgi ve saygı evlilik için yeterli mi, yoksa anlaşma evliliğin vazgeçilmez ilkesi mi?
Bir anket oluştururken, hiç "Bu ankete de fikrim yok seçeneği konulur mu, bu konu da fikri olmayan olur mu?" dediğiniz oldu mu?
Hergün sabah kalktığınızda hafızanızın sıfırlanmasını ve düne dair hiçbir şey hatırlamamayı ister miydiniz?
İçme suyu olarak ne kullanıyorsunuz?
Türk mutfağında en sevdiğiniz "pilav+yemek" ikilisi hangisidir?
Hangi zamanlarda kendinizi 'kurbanlık koyun' gibi hissedersiniz
Araba kullanırken cep telefonunuz nerededir?
Dedikodu yapar mısınız/sever misiniz?
Evinizde ilk yardım çantanız var mı?
Ansızın bastıran sıcak havalar sizde hangi duyguyu barındırır?
Sigara kullanımı ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABA ÇOCUK (FAN SAYFASI)
AcakFan sayfasıdır. ve büyük bir aile olustarması planlanmaktadır. Eğer sizde destek verirseniz tabi ki. KİTABA GİRSENE DAHA NE BAKIYON. 😉😉😡