Sabah Sehun uyanmadan evden çıktım. Saat sabahın yedisiydi ve çok uykum vardı, ama gece gördüğüm rüya yüzünden içim rahat değildi.
Rüyamda Sae'yi bir kaç adam kaçırıyordu ve ona çok kötü şeyler yapıyorlardı bu yüzden yanına gidiyorum.
"Ah hoşgeldin Jee!"
Chanyeol sıcak gülümsemesiyle beni karşıladığında içim rahatlamıştı.
"Hoşbuldum!"
"Bu saatte gelmene neye borçluyuz?"
"Çocukları görmeye geldim özellikle Sae."
"Tamam geç içeri."
İçeri geçtiğimde çocuklar uyuyordu, buda çok normal.
Chanyeol'un odasına geçtiğimizde odada biri daha vardı.
"Ah tanıştırayım buranın diğer bir yöneticisi Suho."
Adamın ismini duyar duymaz gözlerim fal taşı gibi açıldı. Yüzümde aptal bir gülümseme oluşmuştu.
"Ah merhaba ben Eun Jee."
"Memnun oldum Eun Jee." dedi gülerek.
Bende yerime geçip oturdum. Sessizlik ortama hakimken öksürüp konuştum.
"Çocuklar ne zaman uyanır."
"Birazdan uyanırlar, bugün piknik yapıcaktık erken kalkarlar."
Piknik lafını duyunca Chanyeol'a baktım. Bir ihtimal bende gidebilir miydim?
"Sende gel istersen Sae kendini çok yalnız hissediyor."
"Tabii ki!"
"O zaman Sehun da gelmeli." dedi Chanyeol telefona uzanırken.
"Sen... Sehun'un yaşadığını nerden biliyorsun?"
Chanyeol bir an duraksayıp Suho ile bakıştı. Eline aldığını telefonu geri bırakıp derin bir iç çekti.
"Sehun bir kaç gün önce buraya geldi. Sae'yi görmeye, ama biz bundan öncede biliyorduk."
Ve bana bundan bahsetmemişti. Gerçekten benim yanımda Sae hakkında konuşmak istemiyor.
"Anladım." deyip kestirip attım.
♤
Sae yanımda oturmuş piknik alanına gidiyorduk. Elimi sım sıkı tutmuş bırakmak istemiyordu.
"Sanırım seni çok seviyor." dedi Chanyeol.
"Galiba, ama bu sevgisi ne ara oluştu bilmiyorum." dedim gülerek.
"Sehun'u aradım yoldaymış geliyorlar."
Kafamı sallayıp Sae'nin saçıyla oynadım, Sae bana bakıp bakıp gülüyordu.
Chanyeol el hareketleriyle bir şey sorup cevap bekledi, Sae hiç zaman kaybetmeden cevap verdi.
"Sana bakmasının nedeni yüzünü hafızasına kaydetmeye çalışmasıymış."
Gülümseyip Sae'nin saçından öptüm, bu minik kız gerçekten özeldi.
"Evet! Geldik."
Arabadan indiğimizde Sae hala elimi tutuyordu. Bir yere koşuşturduğunda gittiği yerin oyun bölümü olduğunu gördüm.
"Sanırım burada hepimiz çocuk olmak zorundayız." dedi siyah saçlı bir çocuk.
"Tanıştırayım bu Byun Baekhyun, Baek buda Eun Jee."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monster 2💀 :: Oh Sehun
FanfictionSOLTBUCKY /MONSTER 2\ Yüzünü ellerimin arasına alıp derince baktım. Dört yıl önce öldüğünü ve bir daha göremeyeceğimi düşündüğüm kişi şuan tam önümde bana bakıyordu. "Seni asla bırakmayacağım, söz veriyorum."