Hej ljudi, dugo dugo me nije bilo.
Sada sam tu, počinjem nešto novo, uzbudljivo i nadam se zanimljivo.Dugo sam razmišljala šta i kako što se tiče Wattpada, uložila sam puno truda i vremena na stare knjige koje sam greškom sve obrisala i sada hoću da vam se odužim za to.
Likovi u novoj priču su po meni jako zanimljivi i mogu da vam kažem da očekujete svašta jer nastavci će biti duži, kvalitetniji i imaću verna za sviju vas.
Vaša Masa.
Vratimo se na temu priče :
DANIJEL
Danijel je poznati arhitekta koji ima firmu sa svojim bratom kojeg ćete upoznati kroz nastavke.
On je zajedno sa svojim bratom imao jako teško detinjstvo, ostao je bez oca i majke , sve dok ih kao svoju decu nije primio njegov ujak, glavni i jedini diler u gradu.
Šta će se desiti kada bude uradio plan za izgradnju novog objekta za poznatog Jakova Kuljina.
ANA
Ana je devojka koja od malena mašta o mirnom i tihom životu.
Kao kćerka poznatog biznismena praćena je u svako doba dana i noći.
Završila je arhitekturu po želji oca iako se ne pronalazi u tome.
Majku je izgubila još kao dete i nikad nije osjetila ljubav sa majčine ali i sa očeve strane.
Zaposlena je kao sekretar u očevoj firmi jer se u arhitekturi nije pronalazila.Naravno platila je oštru cijenu za to.
Bila je kažnjena, danima zaključana u vili , bez ikakve veze sa vanjskim svetom.
Šta će se desiti kada otac iznenada odluči da je ne kažnjava i da joj drugu šansu?Šta će tražiti od nje, hoće li je ostaviti i napustiti ili će se ipak promeniti?
II?
Šta mislite?
Obavezno mi pišite svoje mišljenje o ovom nastavku?
Šta biste promenili a šta dodali?Nakon pedeset pregleda ovog nastavka nastavljamo dalje.
Voli vas vaša Maša ♡♡