Deci(știu că nicio propoziție nu se incepe cu "deci" dar trecem peste) e prima oară când scriu și nu știu cât de bine mă descurc așa că va rog să fiți cât mai indulgenți cu mine..Lectură plăcută! <3 <3
Capitolul I
*
Exista momente in viata in care nu tot ce ne propunem sau tot ce ne imaginam in capul si lumea noastra paralela de adolescenti idioti e total realizabil.
Asta este si povestea Rebeccăi,o fata simpla si cuminte careia i se va schimba viata radical de la monotonie absoluta la delir maxim.
Rebecca-o fata simpla,silitoare,constiincioasa,simpatica,cu capul pe umeri,extrem de frumoasa,timida dar totusi foarte sociabila. Era una din fetele populare ale scolii(si nu va ganditi la filmele alea cu adolescenti in care majoreta sefa era cea mai populara fata din scoala dar si cea mai fitoasa)..ea era simpla si se integra usor,toti o placeau. Revenind de la descrierea ei,cred ca acum toti va ganditi cum arata..ei bine..e frumoasa.
Suntem in secolul 21,asta la ultima verificare,"secolul vitezei" asa cum il cunoaste toata lumea si unde toti se grabesc,unde tehnologia bate rasa umana(mama ei de rasă proastă)..parca si dragostea e mai grea cand totul e pe repede-nainte..
Asa isi incepe Rebecca noastra povestea:
*Rebecca's POV
Prima luna de liceu a trecut repede pentru mine,eu stiind deja liceul asta inainte sa ajung aici pentru ca aveam multi prieteni aici si eram foarte cunoascuta deja. Ei binee..cunoscuta,necunoscuta,nimeni nu scapa usor de anul de "bobocie" si nimeni nu scapa nemăcănit de cei mari care se cred superiori..aaaaiuuureeeaa! Stiti ce e bine? ca sunt aici cu cea mai idioata faptura din lume,prietena mea din generala si cea mai buna de altfel,Ale sau cum uraste sa i se zica,pe numele ei intreg, Aleidda Johnson..suna a fabrica de solutie antipureci pentru caini dar trecem peste.Ale e o fiinta extraordinara si nu stiu ce m-as face fara ea,a fost acolo cand am avut nevoie,e mereu cu mine cand rad dar si cand plang,ai nostrii se cunosc si ne iubesc pe amandoua,tatal ei a murit acum cativa ani iar de atunci de cate ori are ocazia ea sta de vorba cu tatal meu..simte nevoia de asta si se vede ca e fericita cand vorbeste cu el..un zambet de copil ii apare pe fata de fiecare data. Ce sa va mai zic de ea? a da..e o foarte buna jucatoare de basket si viseaza sa ajunga la o echipa cat mai mare si sa joace in alte tari dar pana atunci se multumeste cu trofeele castigate cu echipa liceului. Dupa o saptamana plina cu teste si ascultari ne hotaram sa dormim impreuna la ea,mama ei oferindu-se sa stam acolo asa ca vineri seara ma duc direct la ea. Ajungem noi obosite de la scoala,facem fiecare cate un dus,stam vreo 2 ore in sufragerie cu mama ei sa nu zica ceva gen ca noi o ignoram iar dupa mergem sus unde incepe adevaarataa petrecere in doua.
Nu s-a dovedit prea intereseant,primele 3 ore am stat pe tumblr,ask,9gag ascultand muzica dar dupa ne plictisim si intram fiecare pe facebook,una pe laptop cealalta pe tableta si incepem sa "selectam,analizam si catalogam" bunaciuni cum zicem noi mereu..dar problema era ca dupa selectat,analizat si catalogat urmeaza..ei biine..abordatul. Pentru mine e foarte simplu,sunt deschisa la noi conversatii,dar ce ma fac cu Ale care ai crede ca la sportul pe care il practica ar trebui sa fie mai...ințepată...dar ea defapt e foarte timida.Dupa ce spune de mai multi tipi ca sunt draguti,se opreste la unul care mi-a atras efectiv atentia cu ceva,nu eram constienta cu ce..dar era ceva ce altii nu aveau..ceva special. Nu am vrut sa ii zic nimic lui Ale pana nu aflam cate ceva despre tip. Eu ma holbam la pozele lui,observandu-i ochii perfecti de un albastru intens care credeai ca te vrajesc intentionat,iar de-odata Ale spune "El e Joshua Callumn. E cel mai bun prieten al meu din echipa de baieti a liceului,e clasa a XI-a si ne intelegem super bine.E de treaba" bun..deci sa recapitulam..e o bunaciune la puterea a 18283839392728 joaca basket,e destept,e cu mine in liceu,e a XI-a,are un par genial,e minunat..oare unde l-a ascuns Ale pana acum? Nu vreau sa ii zic nimic lui Ale inca..asa ca decid sa ii trimit un mesaj pe ascuns fara ca fiinta aia cu dungi rosii pe buletin sa afle,nu vreau sa faca glume proaste pe tema asta..cu atat mai putin ea.I-am scris *hei<3* oare va raspunde?
Trec cateva minute..*is typing..*
Asta e primul capitol. Sa vedem ce vor face fetele noastre mai departe. Urmeaza ceva foarte incitant ce nimeni nu se asteapta ca se va intampla. Astept parerile voastree <3