Capitolul VI
Dupa ce a adormit,o priveam ca un idiot si ma intrebam 'o merit oare?'.. Dupa ce s-a intors si s-a mutat de pe mine,m-am putut ridica si am pornit catre bucatarie pentru a pregati micul dejun. Dupa 20 de minute,aud un strigat de copil ce se auzea din dormitor.
"Joshy..unde esti?"
"Sunt aici iubi.."
"Nu stiam unde esti...m-am speriat.."
"Awww..copilasului meu ii e frica sa ramana singura"spune eu pe o voce de bebe si o iau in brate sarutand-o.
"Taaci măi..nu vreau sa te pierd" iar atunci am vazut in ochii ei sinceritate si caldura,iar in vocea ei tremuranda..emotie!
"Nu o sa ma pierzi bebe. Daca stii cum sa ma tii langa tine. Dar acum haide! Trebuie aa mananci si sa mergem la scoala." si o iau in brate si o pun pe blatul din bucatarie iar ea incepe sa dea din picioare ca un bebe mic asteptand Craciunul.
Dupa ce am mancat,ea s-a dus sa faca un dus in timp ce du ma uitam la un meci,fiind foarte plictisit. Dupa cateva minute o vad iesind din baie intr-un prosop si era uda toata. ("serios..fetita asta o cauta grav") Ma uitam la ea cu gura cascata in timp ce isi etala formele trecand gratios dar in acelasi timp senzual si foarte increzator prin fata mea..gen mersul de felina dar mult mai sexy! Inca nu realizez ca e a mea,toata doar pentru mine..Mi-a schitat un zambet provocator,insa tot ce am facut a fost sa o trag de mana si sa o asez pe piciorul meu si sa o sarut.Nu puteam face altceva fara ca ea sa isi doreasca asta cu adevarat..ar fii fost prea de tot..
Timpul impreuna (acasa) s-a scurs si acum eram in drum spre scoala. Ne tineam de mana pe strada,ne sarutam..cam ce fac cuplurile normale,doar ca noua ni se parea ca noi facem totul mai bine ca ceilalti.I-am facut o surpriza,am lasat-o singura in timp ce eu am alergat sa ii iau un trandafir dintr-o gradina. Cand m-a vazut lovit si plin de sange a zis ca am fost batut dar cand a vazut trandafirul a rosit ca un copil mic atunci cand vede un sarut la un film si e de fata cu parintii lui..ceva gen..
Am ajuns in fata scolii,unde i-am dat un sarut lung si dulce de "nu iti fie frica" pentru ca stiam ca se va feri de toti cand va fii cu mine,uraste barfa si barfitorii si nu vrea ca ea sa fie subiectul barfelor in scoala. Am intrat tinandu-ne de mana si toti sr uitau la noi ca la scufundarea Titanicului live. Ochii lor ne analizau si privirile lor taioase ne faceau sa ne simtim ca in CSI..nu prea i-am bagat in seama,dar aveam acea senzatie ca sunt privit si ca se vorbeste despre mine,plus ca faceau chestia aia tampita atunci cand vorbedte cineva despre tine si te priveste fix si cand te uiti la acea persoana intoarce rapid privirea,e penibila faza.
Am remarcat faptul ca Rebecca nu se uita la nimeni,doar la mine uneori..
In a doua pauza stateam impreuna singuri si a venit la noi un coleg de-al meu
"Bai Josh..sunteti pe bune?"
"Nu ma..suntem pe nebune..am vazut ca avea ceva la gura si m-am gandit sa i-l iau de acolo ...cu gura mea..nicidecum nu o sarutam..nu frate ce ai.."
"Hiuh..fratica..credeam ca e pe bune,e urata"
"Dispari pana nu te bat frate" si a vazut ca sunt serios si chiar nervos si a plecat.Apoi Becca mi-a dat drumul la mana,si-a dres vocea si s-a indepartat de mine.
"Nu Becc!Nu te las sa asculti la asa ceva! Orice ar spune oricine,eu te iubesc,si nu imi pasa de ce zic ceilalti! Ai inteles?" si am apucat-o de mana sarutand-o.
"Da Josh..dar.."
"Niciun dar! Nu e ziua mea de nastere azi." am intrerupt-o taios.
Ziua a trecut deatul de greu cu toti cei care se uitau la noi..dar a fost ok..relativ..Urma ca in seara aia Rebecca sa doarma la mine iar deoarece ai ei erau plecati din oras in vizita la sora ei iar ea nu putea sa stea singura asa ca parintii ei au avut incrdere sa o lase la mine.
Josh's home
"Auzi..eu sunt destul de plictisita..ce facem si noi?" spune da cu o privire perversa.
"Ce ai vrea sa facem?"ii continui jocul si astept aa vad unde va duce asta.
"Pai nu stiu.." si se urca pe mine si incepe sa ma sarute pasional pe gat..eram askkeodlrockdl..dar tot ce am facut a fost sa o opresc
"Rebecca..stai..nu e bine..le-am promis alor tai ca nu vom face nimic pana tu nu o sa fii majora.."
"Tu le-ai promis..nu eu si in plus..ori acum,ori mai tarziu..tot acolo se ajunge" si isi continua jocul pe gatul meu si hotarasc sa ii continui fantezia si incep sa o mangai incet pe spate cu degetul.Era noaptea ei, iar eu trebuia sa o fac sa fie perfecta.Era totul un geamat,un delir maxim..hainele erau pe jos..eram amandoi in extaz. Un singur cuvant descrie asa ceva, 'APOGEU' "Josh idiotule! Ai promis sa ai grija de ea,nu sa ....." doar asta imi spuneam.
Am luat o pauza de la scris cateva zile de asta a aparut capitolul asa greu..trebuie sa invat si eu pentru examen si dupa..back in "bizniss". Capitolul asta i-l dedic lui Celine pentru ca ea m-a batut la cap sa il termin si ea il astepta cu nerabdare. Te iubi Cecil!<3